نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیش از بازی ذوب‌آهن و پرسپولیس، محسن مسلمان عکسی سلفی از خودش و مهدی طارمی منتشر کرد که نشان می‌داد این دو ستاره سرخپوش در هتل عباسی (محل اقامت پرسپولیسی‌ها) هم‌اتاق هستند.

گزارش ویژه| با هم‌اتاقی‌های پرسپولیس بیشتر آشنا شوید

به گزارش روزنامه خبرورزشی، شاید با دیدن این عکس کنجکاو شده باشید بدانید سایر هماتاقیهای پرسپولیس چه کسانی هستند. اگر اینطور است تا انتهای این گزارش همراه ما باشید.

رامین رضاییان و محمد آرامطبع

رامین رضاییان که تا همین دو هفته قبل مغضوب برانکو بود و محمد آرامطبع تا پایان هفته چهاردهم هنوز نتوانسته در ترکیب پرسپولیس بازی کند! این دو هم معمولاً در اردوهای پرسپولیس در یک اتاق ساکن میشوند.

احمد نوراللهی و حسین ماهینی

یکی اهل بوشهر و باتجربه است و دیگری جوان و آزادشهری! یکی نیمکتنشین محض و دیگری پسر برانکو! با این حال این دو بازیکن به دلیل خلق و خوی یکسانی که دارند و هر دو از بازیکنان مؤدب و آرام پرسپولیس محسوب میشوند با یکدیگر هماتاق شدهاند. البته حسین ماهینی در نیمفصل دوم باید به دنبال هماتاق جدید باشد چون احمد نوراللهی قرار است به سربازی برود!

محمد انصاری و صادق محرمی

دو بازیکن کمحرف پرسپولیس مدتهاست در اردوها با یکدیگر هماتاق هستند. صادق محرمی 21 ساله سعی میکند در دوران نیمکتنشینی از تجربیات محمد انصاری استفاده کند. به گفته نزدیکان پرسپولیس ساکتترین اتاق پرسپولیسیها مربوط به این دو است.

کمال کامیابینیا و فرشاد احمدزاده

تا همین فصل گذشته کمال کامیابینیا، فرشاد احمدزاده و محسن مسلمان به قدری صمیمی بودند که تخت سه نفره برای آنها تهیه میشد. از این بازیکنان به عنوان 3 تفنگدار پرسپولیس یاد میشد که با نزدیکتر و هماتاقی شدن طارمی و مسلمان این گروه به هم خورد!

علی علیپور و وحید امیری

در غیاب علیرضا بیرانوند مصدوم، علی علیپور هماتاق وحید امیری است. البته تا زمانی که گلر ملیپوش پرسپولیس سالم بود او هماتاق امیری چپپا در اردوهای تیم ملی و قرمزپوشان بود. راستی طلسم گلنزدنهای علی علیپور با وجود هماتاق شدن با وحید امیری هنوز شکسته نشده است!

حمیدرضا طاهرخانی و شهاب زاهدی

شنیدیم این دو بازیکن جوان هم در اصفهان هماتاق بودند. طاهرخانی یک بازیکن تکنیکی و چپپاست و شهاب زاهدی هم گلزن اما هیچکدام مورد توجه برانکو نیستند! البته طاهرخانی 17 ساله حالاحالاها برای پیشرفت جا دارد.

بوژیدار رادوشوویچ و ولادیمیر پریموف

معمولاً در هتل المپیک و شب قبل از بازیهای پرسپولیس در تهران، رادوشوویچ به همراه آلکسی پلییانسکی و ولادیمیر پریموف در یک اتاق مستقر میشوند. اگر آلکسی پلییانسکی نباشد آنگاه رادوشوویچ و پریموف هماتاق خواهند شد. این سه بازیکن خارجی رابطه خوبی با یکدیگر دارند.

محسن ربیعخواه و ابوالفضل درویشوند

دفاع چپ مورد علاقه برانکو هماتاق دروازهبان سوم پرسپولیس است. تفاوت این دو هم در نوع خود جالب است. ربیعخواه 14 بازی برای پرسپولیس فیکس بازی کرده و درویشوند جوان هنوز یک دقیقه هم فرصت بازی پیدا نکرده که با وجود بیرانوند و رادوشوویچ امری طبیعی است.

سیدجلال تک و تنها!

اما بالاخره میرسیم به سیدجلال حسینی که همیشه اتاق تکی میگیرد. کاپیتان پرسپولیس به عنوان بزرگتر تیم در اردوها در اتاقی یک نفره مستقر میشود. سیدجلال نزد پرسپولیسیها به شدت محبوب است و به قول معروف حرفش خریدار دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی