۰
پنجشنبه ۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد پنجعلی، مدافع اسبق پرسپولیس معتقد است نباید بابت باخت مقابل ذوب‌آهن، برانکو را محکوم کرد و باید به دیدارهای آینده پرسپولیس توجه کرد.

برانکو همین حالا تیمش را تقویت کند

به گزارش روزنامه خبرورزشی، پنجعلی در آستانه دیدار مقابل سیاه جامگان درباره پرسپولیس به اظهار نظر پرداخته است.

 به لحاظ فنی دلیل باخت سرخپوشان مقابل ذوبآهن را چه میدانید؟

بازی پرسپولیس مقابل ذوبآهن، دیداری بسیار نزدیک به لحاظ فنی بود. دو تیم، آنالیز کاملی روی یکدیگر داشتند، به همین دلیل فرصت گل زیادی روی دروازهها خلق نشد و در این بین بازیکن ذوبآهن با شوتی استثنایی، دروازهبان پرسپولیس را غافلگیر کرد، گلی که بازیکنان ذوبآهن تا پایان 90 دقیقه، خیلی خوب از آن حفاظت کردند.

 از تعویضهای برانکو هم خیلی ایراد گرفته شد. شما چه نظری در این رابطه دارید؟

به نظرم تعویض محسن مسلمان اشتباه بود و اگر این بازیکن تا پایان بازی میماند، بهتر بود و بیشتر میتوانست به پرسپولیس کمک کند.

 جدایی نوراللهی و عالیشاه، لطمهای به پرسپولیس نمیزند؟

چرا، ایرادی که از ابتدای فصل به برانکو وارد است، به جذب بازیکن بازمیگشت و از آنجا که سرخپوشان سه جام را پیشرو داشتند، باید بازیکنان خارجی باکیفیتی را به خدمت میگرفتند، در حالی که دو بازیکن اوکراینی به هیچوجه در حد و اندازهای نیستند که بتوانند کمکحال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا باشند. با این وجود هنوز هم دیر نشده و حتماً پرسپولیس باید در زمان نقل و انتقالات چند بازیکن خوب و باکیفیت را به خدمت بگیرد.  برانکو باید از همین حالا به فکر تقویت تیمش باشد.

 بازی پرسپولیس با سیاهجامگان به عنوان آخرین بازی نیمفصل اول را چگونه ارزیابی میکنید؟

تمامی تیمها مقابل پرسپولیس انگیزه زیادی دارند و اگر پرسپولیس تیم سیاهجامگان را دستکم بگیرد، غافلگیر خواهد شد. تیم مشهدی، تیمی دونده و جنگنده است اما در صورتی که پرسپولیس نمایش خوبی داشته باشد و بازیکنانش کیفیت اصلیشان را ارائه دهند، حتماً با تشویق هوادارانشان در ورزشگاه آزادی با قهرمانی نیمفصل به تعطیلات خواهد رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی