۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد گروه آنالیز پرسپولیس اطلاعات خوب و مفیدی در مورد نقاط قوت و ضعف سیاه‌جامگان مشهد در اختیار برانکو گذاشته باشد.

مهم ترین نقشه پرسپولیس برای گلزنی به سیاه جامگان

به گزارش روزنامه خبرورزشی، شنیدیم آنالیزورهای پرسپولیس عمده ضعف حریف روز جمعه خود را در ارسال از جناحین و توپهای بلند میداند چراکه دروازهبان و مدافعان سیاهجامگان نشان دادهاند در مهار این توپها مشکل دارند.

بر همین اساس دیروز برانکو ایوانکوویچ تمرین سانتر از جناحین و مرور برنامههای تیمی را در دستور کار شاگردان خود قرار داده بود. اواخر تمرین نیز مرد کروات بازیکنان پرسپولیس را واداشت ضربات شروع مجدد، کاشته و کرنرها را بزنند تا مدافعان پیش تاخته و مهاجمان آن را تبدیل به گل کنند. محسن مسلمان و رامین رضاییان دو بازیکنی بودند که بیشتر از بقیه توپ ارسال میکردند تا در غیاب مهدی طارمی سرماخورده، سایر بازیکنان از جمله سیدجلال حسینی، کمال کامیابینیا، علی علیپور، ولادیمیر پریموف و... دروازه را نشانه بروند. به نظر هم میرسید علی علیپور در این بخش از تمرین موفقتر از بقیه باشد. گفتنی است سیاهجامگان با هدایت خداداد عزیزی محروم جمعه 3 دیماه از ساعت 15:15 در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس صدرنشین خواهد رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی