۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مصاحبه ای داغ با رئیس فیفا، پیروزی پر گل بارسلونا در جام حذفی اسپانیا و... مهم ترین عناوین شماره امروز روزنامه های ورزشی جهان است.

کیوسک| پیروزی پر گل بارسلونا روی جلد روزنامه های ورزشی جهان

آاِس – اسپانیا

روزنامه آاِس چاپ مادرید جلد امروز خود را به شکلی تبلیغاتی بسته است. این روزنامه با انتشار تصویری از فیلم آساسین کرید با بازی مایکل فاسبیندر که بر گرفته یک بازی کامپیوتری سرشناس به همین نام است صفحه یک خود را آماده کرده است.

 

 

مارکا – اسپانیا

روزنامه مارکا در شماره امروز خود با انتشار مصاحبه ای از رئیس فیفا آخرین وضعیت فوتبال دنیا را بررسی کرده است. اینفانتینو در این گفت و گو درباره ۴۸ تیمی شدن جام جهانی به صورت مفصل صحبت کرده و از این ایده به طور کامل دفاع کرده است.

 

موندودپورتیوو – اسپانیا

پیروزی پر گل بارسلونا مقابل هرکولس در جام حذفی اسپانیا روی جلد امروز روزنامه موندو دپورتیوو قرار گرفته است. بارسلونا موفق شد در این دیدار با ۷ گل مقابل هرکولس به برتری برسد.

 

 

اسپورت – اسپانیا

نشریه اسپورت چاپ کاتالونیا نیز در جلد امروز خود به پیروزی پر گل بارسلونا مقابل هرکولس در جام حذفی اسپانیا پرداخته است. این رونامه همچنین نوشته آلکاسر پس از ۵۷۶ دقیقه پایش به گلزنی برای بارسا باز شد.

 

گاتزتا دلو اسپورت – ایتالیا

پیروزی اینتر مقابل لاتزیو در جام حذفی اسپانیا عنوان اصلی نشریه گاتزتا دلو اسپورت چاپ ایتالیا است که در گزارشی به پیشرفت اینتر از زمان حضور پیولی در این باشگاه پرداخته است.

 

اکیپ – فرانسه

روزنامه اکیپ چاپ پاریس جلد امروز خود را به پیروزی پر گل پاری سن ژرمن مقابل لورینت در جام حذفی فرانسه اختصاص داده است.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی