نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل استقلال می‎گوید هیچ مذاکره‎ای با مربیان داخلی و خارجی برای جایگزینی منصوریان صورت نگرفته است.

با هیچ مربی‌ داخلی و خارجی مذاکره‌ نکرده‌ایم

سید رضا افتخاری بعد از حضور در تمرین آبیهای پایتخت درباره جلسه روز گذشتهاش با مسعود سلطانیفر، وزیر ورزش و جوانان گفت: در این جلسه حواشی پیش آمده پیش از دیدار استقلال مقابل تراکتورسازی و نفت را که باعث تضعیف روحیه تیم استقلال شد بوده، به استحضار وزیر ورزش و جوانان رساندم. وزیر هم رهنمودهایی جهت این مسائل ارائه کرد و اظهار داشت کادرفنی استقلال تلاش کند تا تیم پرطرفدار پایتخت هم از نظر روحی و هم از نظر فنی برای مسابقات آسیایی و ادامه لیگ برتر آماده شود. همچنین مدیریت باشگاه استقلال از هیچ کوششی در جهت بازگرداندن تیم استقلال به روزهای اوج خود دریغ نکند.

وی ادامه داد: سلطانیفر در این جلسه تاکید کرد که نباید اجازه دهید عدهای با استفاده از سرمایههای باشگاه استقلال، در جهت تضعیف سرمربی این تیم گام بردارند. او گفت که به منصوریان فرصت دهید تا برنامههای خود را در راستای شکوفایی و سربلندی تیم استقلال اجرایی کند و متقابلا منصوریان هم از مشورت با افراد با تجربه دریغ نکند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به شایعاتی مبنی بر حضور مربی خارجی یا داخلی در استقلال، خاطرنشان کرد: هیچ مذاکرهای از طرف ما با مربیان داخلی و خارجی صورت نگرفته است. علیرضا منصوریان همچنان به عنوان سرمربی استقلال فعالیت خواهد کرد. امیدوارم هواداران عزیز استقلال همچون گذشته تیم محبوب خود را مورد حمایت قرار دهند.

افتخاری عنوان کرد: در این راستا مدیریت باشگاه در جهت آماده سازی و تقویت تیم برای حضور پرقدرت در آسیا و لیگ برتر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد. اجازه نخواهم داد افراد غیر مسئول در کارهای اجرایی تیم دخالت کنند. امیدوارم استقلال با تلاش و همدلی بازیکنان و کادر فنی و حمایت تماشاگران خود در ادامه مسابقات لیگ و مسابقات آسیایی، بتواند دل هوادارانش را شاد کرده و نتایج به دست آمده در نیم فصل اول را جبران کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی