۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان پرسپولیس گفت: قهرمانی در نیم فصل کار دشواری بود اما با همدلی حاصل شد و این موفقیت را به هادی نوروزی عزیز و فرزندان گلش تقدیم می‌کنیم.

حسینی: نوراللهی شایسته کاپیتانی پرسپولیس است

سید جلال حسینی پس از پیروزی تیمش مقابل سیاهجامگان گفت: قهرمانی در نیم فصل کار دشواری بود، اما با بازیکنان همدل شدیم تا به این موفقیت دست پیدا کنیم و این موفقیت را به هادی نوروزی عزیز و فرزندان گلش تقدیم کنیم. 

وی در مورد اینکه چرا بازوبند کاپیتانی را به نوراللهی داده بود، در صورتی که مدیریت باشگاه او را بیتعصب خوانده بود گفت: من کاری به بحث مدیریت ندارم. نوراللهی از نظر اخلاقی شایسته کاپیتانی پرسپولیس است و ما خواستیم او با بازوبند پرسپولیس برود و با بازوبند به این تیم برگردد.

کاپیتان پرسپولیس در مورد اعتراضش به داور بازی گفت: نمیدانم چرا ما مدافعان حق نداریم روی مهاجمان خطا کنیم اما آنها این حق را دارند. امروز مهاجم سیاهجامگان 3 بار روی من مرتکب خطا شد اما داور خطای مرا میگرفت! او چند بار پیراهن مرا کشید اما من وقتی یک بار روی این بازیکن خطا کردم داور به من کارت داد. چرا باید زدن مهاجمان خطا نباشد، اما تا ما برخورد کوچکی با آنها میکنیم داور باید یا پنالتی بگیرد یا با گرفتن خطا اخطار دهد. وقتی مهاجم حریف من را میگیرد باید تلاش کنم از او جدا شوم ولی داورها بیشتر موقعها در این موقعیت به نفع مهاجم میگیرند. 

حسینی درباره اینکه چرا هر هفته خبرنگاران برای مصاحبه با بازیکنان پرسپولیس دچار مشکل میشوند و این قضیه چه زمانی قرار است حل شود، عنوان کرد: حل این موضوع دست ما نیست، به ما میگویند نباید مقابل دوربینها صحبت کنید و امیدوارم با صحبتهایی که بازیکنان ما امروز مقابل دوربین داشتند کسی جریمه نشود. همچنین لازم میدانم در اینجا تشکر از هواداران کنم چرا که آنها امروز و نیمفصل برای ما سنگ تمام گذاشتند و انشاء الله بتوانیم با قهرمانی جوابشان را بدهیم. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی