نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا منصوریان سرمربی استقلال امشب دربرنامه 90 در گفت و گویی تلفنی پاسخگوی سوالات عادل فردوسی پور بود. مهم ترین قسمت این گفت و گو مربوط به اظهارات سرمربی استقلال درباره نیمکت نشین شدن مهدی رحمتی مقابل سپاهان بود. رحمتی نیز دقایقی بعد پشت خط آمد و توضیحاتی درباره حواشی نیمکت نشینی اش مقابل سپاهان ارائه داد.

منصوریان: رحمتی رضایت نامه بخواهد به او می دهیم

به گزارش خبرورزشی، منصوریان در پاسخ به عادل فردوسی پور درباره نیمکت نشینی غافلگیر کننده مهدی رحمتی در دیدار حساس مقابل سپاهان اعلام کرد کاپیتان استقلال نیازمند یک تلنگر بوده است.

زمانی که منصوریان از عبارت تلنگر استفاده کرد، عادل خطاب به او گفت رفتار سرمربی استقلال با رحمتی بیشتر از اینکه تلنگر بوده باشد یک تنبیه بوده و رحمتی به دلایل فنی نیمکت نشین نشده است. عادل به منصوریان گفت: چطور می شود رحمتی در دیدار مقابل حریف کم نام و نشان ملوان نوین در جام حذفی که برای استقلال دیدار ساده ای بود در شرایطی که حسین حسینی قرار بوده گلر آبی پوشان باشد در نهایت رحمتی جایش را در گل می گیرد در شرایطی که از قبل قرار بوده به مراسم هادی نوروزی برود اما در نهایت به دلیل شکست پرسپولیس مقابل قشقایی، رحمتی به دروازه استقلال برگشت. مگر می شود در چنین شرایطی آنهم برای دیدار حساس مقابل سپاهان رحمتی را نیمکت نشین کرد؟ این نیمکت نشینی صد درصد دلیل فنی نداشته است.

سرمربی استقلال تلاش زیادی می کرد از شدت جنجال های نیمکت نشینی کاپیتان تیمش کم کند. او جایی از این گفت و گو گفت شاید دست تقدیر بوده که حواشی دیدار مقابل نفت تهران در جام حذفی پیش بیاید تا حسین حسینی درون دروازه استقلال قرار بگیرد و شایستگی خود را به نمایش بگذارد.

عادل در مهم ترین قمست این گفت و گو موضوع درخواست رضایت نامه رحمتی از باشگاه استقلال پس از دیدار مقابل سپاهان را مطرح کرد که سرمربی استقلال نیز این موضوع را تایید کرد و گفت: بله رحمتی شب گذشته بسیار عصبانی بود و درخواست رضایت نامه کرد.

عادل سپس از منصوریان درباره گلر استقلال در دیدار بعدی سوال کرد که منصوریان پاسخ داد: هر دو گلر تیم از شانس برای قرار گرفتن در ترکیب برخوردار هستند . رحمتی و  حسینی هر کدام آماده تر باشند درون گل قرار می گیرند.

فردوسی پور در پایان این گفت وگو از منصوریان پرسید اگر مهدی رحمتی از باشگاه استقلال رضایت نامه بخواهد به او می دهید که منصوریان قاطعانه پاسخ داد: بله. اگر رضایت نامه بخواهد به او می دهیم.

رحمتی: حرفه ای هستم به کارم ادامه می دهم

اما دقایقی پس از اظهارات منصوریان، مهدی رحمتی روی خط برنامه 90 آمد و برخلاف رفتار شب گذشته رسما گفت به تصمیم منصوریان احترام می گذارد و صلاحدید کادرفنی استقلال این بوده که او برای آبی پوشان به میدان نرود.

رحمتی همچنین درباره پست جنجالی که در اینستاگرام منتشر کرده بود گفت: این پست هیچ ربطی به آقای منصوریان و باشگاه استقلال نداشت. مربوط به کسی بود که نان و نمک من را خورده بود اما رفت علیه من با رسانه ها صحبت کرد.

زمانی که عادل به رحمتی خاطر نشان کرد زمان انتشار این پست شائبه اختلاف با منصوریان را به وجود آورده رحمتی پاسخ داد: در کشور ما همه آنطور که می خواهند درباره اظهارات افراد قضاوت می کنند.

رحمتی همچنین در پایان صحبت هایش گفت: من یک بازیکن حرفه ای هستم و با قدرت به کارم در استقلال ادامه می دهم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی