نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
سه‌شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باید دید وزیر ورزش و جوانان باز هم برای باشگاه پرسپولیس سرپرست انتخاب می‌کند یا این باشگاه هم سرانجام مانند رقیب، مدیرعامل جدید خود را می‌شناسد.

یک سال حضور غیرقانونی طاهری در باشگاه پرسپولیس

 روز 27 خرداد سال 1394 علیاکبر طاهری به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس انتخاب شد و جای محمدحسین نژادفلاح را گرفت.
طبق قانون، مدت زمان سرپرستی نهایتاً 6 ماه است و سپس وزیر ورزش و جوانان باید مدیرعامل باشگاه را انتخاب و معرفی کند اما طاهری بیش از یک سال و نیم است که به عنوان سرپرست در باشگاه پرسپولیس فعالیت میکند. در واقع هر روزی که او بیش از 6 ماه بر کرسی مدیریت سرخپوشان نشسته، تخلف محسوب میشود.
هر چند طاهری تاکنون مشکلی از نظر مالی و کاری در دوران مدیریتی خود نداشته اما در مورد اطرافیان او شایعات و شائبههای زیادی وجود دارد. اردوهای خارجی، جذب بازیکنان بیکیفیت اوکراینی، مراودات اطرافیان طاهری با لیدرهای باشگاه پرسپولیس، هیئت مدیره منفعل و نقش پررنگ محمد ترکاشوند، معاون اقتصادی باشگاه در تصمیمات کلان مدیریتی نقاط تاریک کارنامه طاهری در زمان حضورش در پرسپولیس بوده است.

دوشنبه حکم بازنشستگی طاهری صادر شد تا او خود را برای جدایی از پرسپولیس آماده کند. چند گزینه برای جانشینی او مطرح شدهاند که برخی مورد وثوق وزارت ورزش و بعضی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس هستند.
احتمالاً دامنه تغییرات به هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس هم کشیده خواهد شد. محمد زامهر و جعفر کاشانی، دو عضو فوتبالی هیئت مدیره این باشگاه که عملاً هیچ نقشی در تصمیمسازیها و تصمیمگیریها ندارند به احتمال فراوان از هیئت مدیره کنار گذاشته میشوند و افراد دیگری وارد هیئت مدیره خواهند شد.
باید دید مسعود سلطانیفر، وزیر ورزش و جوانان باز هم برای باشگاه پرسپولیس سرپرست انتخاب میکند یا این باشگاه هم سرانجام مانند رقیب، مدیرعامل جدید خود را میشناسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی