نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
سه‌شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: اینکه اول بگویند می‌رویم، بعد بگویند می‌مانیم، بعد بگویند رضایتنامه می‌دهیم، بعد بگویند نیاز داریم و نگه می‌داریم جز بازی کردن با دل مردم معنای دیگری ندارد!

لطفا با دل هوادار بازی نکنید!

پرویز برومند این روزها دیگر آن شر و شور سالهای گذشته را ندارد و خیلی منطقیتر به دنیا نگاه می کند. دروازهبانی که روزگاری دربی تهران را با مشتش به هم زد این روزها دیگر خیلی اهل شهرآشوبی نیست و ترجیح میدهد بدون حاشیه به کار خود ادامه بدهد.

با پرویز برومند از آن جهت هم کلام شدیم که هم دروازه بان استقلال بوده و هم اینکه جدایی و کنار گذاشته شدن از استقلال را تجربه کرده. سنگربان اسبق تیم ملی و استقلال در مصاحبه با میزان حرفهای جالبی را بر زبان آورد.

گفتوگوی پرویز برومند را در زیر میخوانید:

* شاید حتی نیازی هم نباشد که دنبال سوال بگردیم. اسم رحمتی و منصوریان را که بیاوریم جوابها خودشان میآیند.

بله و من خیلی از این بابت متاسفم. اصلا برای استقلال خوب نیست که سرمربی و کاپیتان تیم اینگونه با هم مشاجره و اختلاف داشته باشند. در هر تیمی همیشه از این مسائل هست اما اینطوری درز کردنش به بیرون و بزرگ شدن ماجرا و انعکاسش در رسانهها نشان میدهد که مشکل از حد یک اختلاف ساده فراتر رفته و دیگر اصلا نمیشود به آن گفت اختلاف! این یک تقابل است.

* بازنده این دعوا کیست؟

مردم! در این مدت کوتاه اتفاقاتی افتاد که در آن با دل تماشاگر، با دل هوادار بازی شد. از سوی هر دو طرف هم بازی شد. من یک طرف را مقصر نمیدانم. هر دو طرف را مقصر میدانم. قشنگ نیست با هواداری که در گرما و سرما برای حمایت از تیم به ورزشگاه میآید با همه عشقش بودن فلان بازیکن یا فلان مربی در تیم است اینگونه بازی کنیم. دل مردم میلرزد با این همه خبر ضد و نقیض! یک ساعت خبر از رفتن است. بعد خبر از آمدن میآید. بعد رضایت نامه خواسته می شود. بعد خبر میآید که دعوایی در کار بوده. بعد خبر میآید که دعوایی در کار نیست و همه با هم آشتی در حال قهرند! اینها درست نیست. این رفتارها مردم را دلسرد می کند.

*نو قبلا این مسیر را طی کردر. قبلا این بلاها به نوعی بر سر خود تو آمده و فوتبالت را تحت حاشیه قرار داده. تو اگر جای سید مهدی رحمتی بودی چه تصمیمی اتخاذ میکردی؟

ببینید اول اینکه خود سید در برنامه نود موضعش را مشخص کرد. میخواهد بماند. میخواهد بنشیند روی نیمکت و تا زمانی که بتواند اعتماد مجدد کادرفنی را جلب کند آنجا بماند. منطقیترین تصمیم در این لحظه همین است.

* چرا؟ چرا مثلا نرود نفت تهران و پیش علی دایی بازی نکند؟

تصمیم با خودش است. من و شما که نمیتوانیم به او به زور چیزی را تحمیل کنیم اما من درکش میکنم. اول اینکه داریم در مورد جدایی از استقلال حرف میزنیم. فقط مایی که بنا به خواسته دیگران و نه با خواسته خودمان از استقلال جدا شدهایم میدانیم این تصمیم چقدر دشوار است. دوم اینکه سید مهدی رحمتی حتما با خودش حساب کرده که میتواند نیمکتنشینی را تحمل کند و دوباره برگردد به ترکیب اصلی.اگر غیر از این بود حتما میرفت. بعد هم فضای روز اول یا ساعتهای اول درگیری، احساسی است. بعد آدم منطقی مینشیند و با خودش دودوتا چهارتا می کند. سید مهدی هم حتما به همین نتیجه رسیده.

* منصوریان باید نگهش دارد؟ با وجود این تقابل و اینکه ماجرا به رسانهها کشیده شده؟

ببینید علی آقا کاملا حق دارد که خودش تصمیم بگیرد. اگر از من بپرسد میگویم باید سیدمهدی را نگه دارد. سید برای تیم وزنهای است. فکر میکنم به مصلحت هر دو طرف و مهمتر از هر دو طرف، به مصلحت استقلال است که رحمتی بماند. من فقط نظرم را میگویم و قصد دخالت ندارم. اعتقاد من این است که استقلال در روزهای دشوار آسیا به دروازهبان با تجربهتری نیاز پیدا میکند.

* از تیم های پایه استقلال چه خبر؟

خبری که بخواهم بگویم نیست. قرار شده در مورد تیمهای پایه حرفی نزنم. دو سه هفتهای هست که با تصمیم مدیر آکادمی دیگر در کنار تیم امید نیستم. حرفی هم ندارم تا زمانی که اتفاقات جدید رخ بدهد. فعلا به قراری که گذاشتهام پایبندم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی