۰
سه‌شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم استقلال خوزستان گفت: به جز پورموسوی و استاندار به نظر می‌رسد همه مسئولان باشگاه در خواب هستند و از درست شدن شرایط تیم دلسرد شده‌اند.

مجبوریم قید استقلال اهواز را بزنیم!

حسن بیتسعید درباره آخرین شرایط استقلال خوزستان و وضعیت این تیم و بازیکنانش با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات زمستانی اظهار داشت: هنوز که هیچ خبری نیست و حتی قولهایی که به ما قبل از بازی با صبا داده شده بود و شخص اول استان یعنی دکتر شریعتی و همراهانشان به آن اشاره داشتند، عملی نشده است. همه حرفها تا حالا وعده و وعید بوده و هیچ اتفاقی نیفتاده است. 
وی افزود: با این شرایط بازیکنان کمکم به فکر جدا شدن هستند و در چند روز آینده اگر تکلیف روشن نشود این اتفاق بد در مورد تیم خواهد افتاد چون در دو ماهی که از دادن متممها به بازیکنان گذشت هیچ کاری صورت نگرفت. با این حال امیدوارم تا شنبه، یکشنبه قولها عملی و بازیکنان در تیم بمانند. 
مهاجم استقلال خوزستان درخصوص اینکه گفته میشود مقصد بعدی او پرسپولیس یا تراکتورسازی است، گفت: پیشنهاد هست اما هنوز تصمیم خاصی در این خصوص نگرفتهام چون منتظرم تا یکشنبه تکلیف روشن شود. باور کنید هیچ بازیکنی در استقلال خوزستان به دنبال جدایی نبود اما نگذاشتند تجربه شیرین قهرمانی در لیگ را ادامه و در آسیا هم بدرخشیم. 
وی افزود: باور کنید مجموعه استقلال در حق بچهها بدی کردند و نگذاشتند. منت نمیگذاریم اما به خاطر هواداران ، پورموسوی و شخص دکتر شریعتی نفر اول استان تا حالا کار را ادامه دادیم اما مثل اینکه نمیخواهند کاری انجام بدهند. باور کنید اگر بازیکنی میخواست از استقلال خوزستان جدا شود تا حالا این کار را کرده بود اما ایستادن آنها تا یکشنبه نشان میدهد نسبت به تیم غیرت دارند و همه دوست دارند در تیم بمانند و ماندند تا ببینند چه میشود. 
بیتسعید با اشاره به اینکه بعید میداند اتفاقی تا یکشنبه با این شرایط در استقلال خوزستان بیفتد و تلاشهای یکطرفه و تنهای استاندار هم بدون همراهی جواب نخواهد داد، اظهار داشت: شرایط طوری پیش میرود که به نظرم باید قید استقلال را بزنیم. با اینکه آقای دکتر شریعتی به عنوان استاندار خیلی برای ما زحمت کشیدند و حرفشان برای ما حرف است اما تا این وعدهها عملی نشود اتفاقی در مورد استقلال خوزستان نخواهد افتاد. یک دست هیچ وقت صدا نمیدهد و بدون همیاری استاندار و در حالی که گویا مدیران باشگاه استقلال خوزستان از آینده تیم دلسرد شده و در خواب هستند کاری درست نمیشود. 
وی ادامه داد: تا یکشنبه منتظر هستیم تا ببینیم چه میشود و اگر کاری درست نشود بدون شک بازیکنان زیادی از تیم جدا خواهند شد و این استقلال خوزستان که میخواست مدعی دوباره قهرمانی در لیگ و درخشش در آسیا باشد از هم پاشیده و افت شدیدی در ادامه راه خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی