۰
سه‌شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بدهکاری باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال چیز عجیبی نیست.

مدیر عامل پر سابقه لیگ برتری را با دستبند بردند

به گزارش روزنامه خبرورزشی، تقریباً در ایران باشگاهی را سراغ نداریم که به زمین و زمان بدهکار نباشد، حتی تیمهای صنعتی که پشتشان به کوه بودجه دولتی است هم مقاطعی به بازیکن و مربی و هتل و هواپیمایی بدهکار میشوند و اخیراً آن باشگاه خصوصی هم که مدیرش موقع عقد قرارداد دست در گاوصندوق اتاق کارش میکرد و دلار بیحساب به بازیکن ایرانی و خارجی میداد، به مشکل مالی خورده اما اینکه مدیری سالها بعد از پایان فعالیت خود به خاطر بدهی باشگاه پاسخگو باشد و دستگیر شود، زیاد پیش نمیآید، مگر آن که جناب مدیر از حساب شخصیاش چک کشیده باشد!

این اتفاق برای مدیرعامل سابق یک باشگاه لیگ برتری رخ داد. مدیری که از چهره های فعال فوتبال ایران بود و در جلسات مدیران فوتبال ایران در سازمان لیگ از چهره های فعال به شمار می رفته است.  مدیرعاملی که چند سال قبل مدیریت این باشگاه شهرستانی را در اختیار داشت و البته حاصل کارش سقوط دردناک تیم دوستداشتنی شهر و دیارش بود، وقتی بعد از صرف هزینههای فراوان برای جذب بازیکنان خارجی تمام شده، تعویض پی در پی مربی، خرید بیرویه بازیکن و ریخت و پاش مالی، بودجهاش تمام شد، به ناچار دنبال جذب منابع مالی خرد مثل اسپانسر پیراهن و زمین تمرین و... رفت و چون این منابع هم جواب نداد، چک کشید.

 یکی از این چکها به مبلغ 180 میلیون تومان در وجه هتلی بود که اردوهای تیم در آن برگزار میشد. چکی که پاس نشد و طلبکار بعد از چند سال صبر، سرانجام حکم جلب او را گرفت و مدیرعامل سابق را مأموران با دستبند به کلانتری منتقل کردند و با اولین پرواز به شهر برگرداندند تا در دادگاه شرکت کند.

 برابر با شنیدههای ما این مدیر در دادگاه اعلام کرده توان پرداخت این مبلغ را ندارد و انگار فعلاً 50 میلیون تومان از این بدهی را برای آزادی موقت او به حساب دولت ریختهاند تا دادگاه تکلیف بقیه مبلغ را روشن کند.

به هر حال این هم میراث مدیرعاملی است و مدیریت فقط شهرت ندارد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی