۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رونالدودر اين فصل به طور ميانگين در هر بازی 6/2 شوت به سمت دروازه حريفان زده که بیانگر عملکرد درخشان او است.

كريس رونالدو، تفنگدار مادريدی

به گزارش روزنامه خبرورشی، رئالمادريد زينالدين زيدان پتانسيل تهاجمي فوقالعادهاي دارد و از اين قدرت تهاجمي به عنوان يكي از بهترين سلاحهايش بهره ميبرد. تا اينجاي فصل رئال زيزو 78 گل در تمامي تورنمنتها به ثمر رسانده. كريستيانو رونالدو بازيكني است كه بيش از سايرين در گلزنيهاي تيمش مشاركت داشته و 12 گل زده كه 16درصد از تمام گلهاي تيمش است.

 

اين آمار خيرهكننده تصادفي نيست؛ چراكه رئال برترين شوتزن اروپا را در اختيار دارد و او كسي نيست جز كريستيانو رونالدو. كريس تشنه گلزني است و با تغيير در سبك بازياش بيش از قبل در نقش بازيكن شماره 9 كار ميكند و همين باعث شده كه آمار تلاشهاي او براي به زانو درآوردن دروازهبانهاي حريف بيشتر شود.

 

كريس در اين فصل به طور ميانگين در هر بازي 6/2 شوت به سمت دروازه حريفان زده است. دومين بازيكن شاغل در اروپا كه بيشترين شوتها را به سمت دروازه حريفان زده، سرخيو آگوئرو است كه به طور ميانگين در هر بازي 5/1 شوت به سمت دروازه حريفان زده و بعد از او نام ليونل مسي (به طور متوسط با 6/9 شوت در هر بازي) ديده ميشود. در اين رنكينگ نام بازيكنان ديگري مثل ادين ژكو (9/4 شوت در هر بازي)، زلاتان ايبراهيموويچ (4/6 شوت در هر بازي) و يا روبرت لواندوفسكي (4/4 شوت در هر مسابقه) ديده ميشود و بعد از اينها نام گرتبيل با 4 شوت به سمت دروازه حريفان در هر بازي به چشم ميخورد.

 

علاوه بر شوتزنيهاي BBC، بازيكناني مثل مودريچ، كروس و مارسلو هم به سمت دروازه حريفان شليك ميكنند و همين باعث شده رئالمادريد پرشوتترين تيم در بين تيمهاي اروپايي باشد. تيم مادريدي با زدن به طور ميانگين 19 شوت به سمت دروازه حريفان در صدر اين رنكينگ قرار دارد. تاتنهام با ميانگين 18/7 شوت به دروازه رقبا در رتبه دوم است. ليورپول و بايرنمونيخ هم به طور متوسط در هر بازي 18 شوت به دروازه داشتهاند.

 

مودست قاطعترين مهاجم

آنتوني مودست، تأثيرگذارترين مهاجم در ليگهاي بزرگ اروپايي است. او در اين فصل21 گل براي كلن زده كه 62 درصد از كل گلهاي تيمش است. او در 16 بازي تيمش در بوندسليگا 13 گل به ثمر رسانده. در ديگر ليگهاي بزرگ اروپا، از 38 گلي كه پاريسنژرمن تا اينجاي فصل در ليگ يك فرانسه به ثمر رسانده، 18 گل توسط مهاجم اروگوئهاي زده شده. مائورو ايكاردي، مهاجم آرژانتيني اينتر هم آمار مشابهي در اينتر دارد (با زدن 14 گل از مجموع 30 گل تيمش در اين فصل) و اوباميانگ مهاجم كليدي و ارزشمند دورتموند تنها يكدرصد با آمار او فاصله دارد. (زننده 16 گل از 35 گل زردپوشان)

 

ديگو كاستا هم روزهاي اوجش بازگشته و با زدن 13 گل در صدرنشيني چلسي نقش پررنگي را ايفا ميكند. او در مجموع 37درصد از گلهاي اين فصل تيمش را به ثمر رسانده.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی