۰
چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بچه‌هاي المپيكي را تحريك كردند كه با مقانلو كار نكنند تا او بركنار شود.

نصر: نبايد بازيكن‌سالاری در تيم ملی باب شود

به گزارش روزنامه خبرورزشی علیرضا نصرآزادانی، دستیار مقانلو در فینال گرندپریكس و جام جهانی آذربایجان، با گذشت چند هفته به دفاع از سرمربی تیم ملی پرداخته و میگوید: «متأسفانه عملكرد تكواندو در جام جهانی به گونهای بود كه شرمنده مردم شدیم و دوست داشتیم شرایط به گونهای رقم بخورد كه نتایج بهتری كسب كنیم اما عملكرد خوبی نداشتیم و قصد توجیه آن را ندارم اما عواملی دست به دست هم داد تا این اتفاق بیفتد.»

كاپیتان سابق تیم ملی ادامه میدهد: «ما واقعاً از آسیبدیدگی لطمه خوردیم و در كنار آن از تمام توانمان استفاده نكردیم. متأسفانه باید بگویم عدم حضور مهدی خدابخشی به تیم ملی لطمه زد و او در حق تیم ملی كوتاهی كرد. نباید باب شود یك بازیكن برای تیم ملی تصمیمگیری كند و بگوید تا فلان مربی سرمربی تیم ملی باشد من با او كار نمیكنم. در كنار این مسئله، آسیبدیدگی بهنام اسبقی در فینال گرندپریكس باعث شد ما یكی دیگر از مهرههای خوب را از دست بدهیم و نبود او را كاملاً احساس كنیم.»

نصر میگوید: «منتقدان همیشه ادعا میكنند در تیم ملی باید جوانگرایی صورت بگیرد و به جوانان اعتماد شود و مقانلو این كار را در این مسابقات انجام داد. كاری كه كمتر مربی با توجه به شرایط، حاضر به انجام آن بود اما مقانلو از دو جوان بینام و نشان كه قهرمان كشور بودند در تركیب تیم ملی استفاده كرد تا برای مسابقات جهانی در اوزانی كه ضعف داریم جایگزین داشته باشیم. اینها همه عواملی بود كه دركنار بحرانها و فشارهای المپیك در عملكرد تیم ملی تأثیر داشت و باعث شد ما نتوانیم نتایج خوبی بگیریم.»

كاپیتان سابق تیم ملی به پدیده بازیكنسالاری اشاره میكند: «هیچوقت در گذشته این بحثها در تیم ملی نبود. در جهانی مكزیك، قرار شد من را به جای اسبقی اعزام كنند اما من دیدم این كار باعث ضایع شدن حق بهنام خواهد شد به همین دلیل ترجیح دادم از تیم ملی كنارهگیری كنم كه بعضیها این كار من را بازیكنسالاری و عدم حضورم را مقابله با این پدیده اعلام كردند. در حالی كه من خودم ترجیح دادم در تیم ملی نباشم.»

نصر با اشاره به تحریكات بیرونی اشاره میكند: «بعضی از آقایان به جای اینكه پادرمیانی كنند و آتش اختلافات را خاموش كنند، بچههای المپیكی را تحریك كردند با مقانلو كار نكنند تا او بركنار شود. حضور در تیم ملی باید برای هر تكواندوكار افتخار باشد نه اینكه بر سر آن منت بگذارد اما الان بازیكن ما آنقدر احساس بزرگی میكند كه به راحتی از كنار این مسابقات رد میشود. بهتر است اگر ورزشكار نیز قصد شركت در مسابقاتی را ندارد خیلی شفاف بگوید خودم مشكل دارم نه اینكه برای تیم ملی شرط بگذارد. من كاری به عملكرد فدراسیون ندارم اما این رفتار در شأن تكواندو نبود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی