نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست تیم استقلال گفت: قطعا به این حکم اعتراض خواهیم کرد و می خواهیم هوادارانمان در کنارمان حضور داشته باشند.

چرا تماشاگران ما را محروم کردند؟

نصرالله عبداللهی، در خصوص سفر منصوریان به ترکیه و برنامه های تیم استقلال اظهار داشت: منصوریان برای سفری دو روزه به ترکیه رفته است و در دور جدید تمرینات کنار ما خواهد بود. فکر می کنم او از روز جمعه خودش تمرینات را زیر نظر دارد. 

وی ادامه داد: برنامه های تیم همگی هماهنگ شده است و انشالله از روز جمعه تمرینات خود را برای حضوری قدرتمند در نیم فصل دوم استارت خواهیم زد. 

سرپرست باشگاه استقلال درباره اینکه کمیته انضباطی باشگاه استقلال را به انجام یک بازی بدون تماشاگر محکوم کرده است تصریح کرد: من امروز به باشگاه می روم تا ببینم قضیه چیست و علت اینکه کمیته انضباطی چرا ما را محروم کرده است جویا شوم. ما قطعا به این حکم اعتراض خواهیم کرد و می خواهیم هوادارانمان در کنارمان حضور داشته باشند. 

عبداللهی درباره اینکه چقدر احتمال می دهد این بازیکنانی که در فهرست خرید استقلال هستند به این تیم بپیوندند بیان داشت: فعلا که 50 درصد احتمال می دهیم آنها به تیم ما در نیم فصل دوم ملحق شوند. ما هم امید داریم که از وجود این بازیکنان خوب و باکیفیت در ترکیب خودمان سود ببریم و تلاش می کنیم که این 50 درصد تبدیل به 100 درصد شود. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی