نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست تیم تراکتورسازی گفت:با توجه به بارندگی در تهران به زمین شماره 2 آزادی خواهیم رفت و اگر آنها موافقت نکنند تمرین را در کمپ تیم ملی برگزار می کنیم.

تماشاگران تراکتور که رفتار بدی نداشتند!

ایوب ذوالفقاری در خصوص محرومیت تماشاگران تراکتورسازی به دلیل پرتاب گلوله های برفی به سمت زمین در بازی با سپاهان اظهار داشت: از طریق باشگاه و قسمت حقوقی به این مسئله اعتراض خواهیم کرد و قطعا این مشکل را حل خواهیم کرد. تا جایی که می دانم رای اعلام شده قطعی نیست و می توانیم با اعتراض به کمیته استیناف آن را حل کنیم. هواداران تراکتورسازی مشتاق هستند تا در تمام بازیها کنار تیمشان باشند.

وی افزود: نمی دانیم چرا کمیته انضباطی چنین حکمی داده است. در بازی با سپاهان تماشاگران رفتار خوبی داشتند و اصلا اتفاق بدی نیفتاد. این را حتی می توانید از خود سپاهانی ها هم بپرسید. 

ذوالفقاری درباره اینکه تراکتورسازی امروز در کدام زمین تمرین خواهد کرد، گفت: با توجه به بارندگی در تهران به زمین شماره 2 آزادی خواهیم رفت و اگر آنها موافقت نکنند تمرین را در کمپ تیم ملی برگزار می کنیم. سپس با پرواز ساعت 20 به اصفهان سفر خواهیم کرد تا بتوانیم با آمادگی خوب به مصاف ذوب آهن برویم. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی