نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که سه ماه از افتخارآفرینی و کسب مقام سوم جام جهانی توسط تیم ملی فوتسال می‌گذرد هنوز قرارداد ناظم‌الشریعه تمدید نشده است.

کاش ناظم‌الشریعه خارجی و چشم آبی بود!

پس  از کسب مقام سومی جام جهانی 2016 کلمبیا توسط تیم ملی فوتسال ایران، اهالی ورزش کشور از این افتخار ذوقزده شدند. برخی باشگاهها چون استقلال اعلام کردند که حاضرند در رشته فوتسال تیمداری کنند و نهادهایی چون فدراسیون فوتبال قول پاداش به ملیپوشان دادند، اما پس از گذشت 88 روز از این افتخار بزرگ، بسیاری از این قولها عملی نشد. پس از فروکش کردن تب فوتسال در کشور، رضا افتخاری رئیس پیشین کمیته فوتسال اعلام کرد چون منابع مالی فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان یکی بوده، پس فدراسیون فوتبال دیگر پاداشی به اعضای تیم ملی پرداخت نخواهد کرد!

پس از بازگشت تیم ملی از کلمبیا، ناظمالشریعه از برنامه 4 ساله خود برای تیم ملی صحبت کرد که به نظر میرسید قرارداد او خیلی زود منعقد و تمدید شود، اما اکنون یکی از مباحث اصلی فدراسیون فوتبال، بحث تمدید قرارداد ناظمالشریعه سرمربی ملیپوشان فوتسال است. مسئولان فدراسیون بارها گفتهاند که کارهای تمدید قرارداد با کسی که بزرگترین افتخار ورزشهای گروهی کشور را رقم زد، انجام شده، اما همه اینها در حد حرف مانده است. حتی شایعه شده بود که ناظمالشریعه درخواست دو برابر شدن رقم قرارداد خود را داده است و این موضوع، باعث بروز اختلاف بین فدراسیوننشینان و ناظم شده که سرمربی تیم ملی در گفتوگو با خبرنگار تسنیم، این موضوع را تکذیب کرد. صحبتهایی هم مبنی بر عدم ارائه امکانات و نیز آنالیزور و ماساژور به ناظمالشریعه مطرح بود.

به نظر میرسد سناریوی محمد خاکپور در تیم فوتبال امید، این بار برای ناظمالشریعه در حال رقم خوردن است. ملیپوش سابق فوتبال کشورمان حدود یک سال بطور رایگان و بدون قرارداد در تیم امید ایران فعالیت کرد و قراردادی نداشت و در نهایت پولی نگرفت چرا که بندی عجیب در قراردادش وجود داشت و خاکپور زیر بار نرفت. بند 13 قرارداد میگفت که خاکپور حتی پس از جدایی از تیم ملی اگر صحبتی علیه فدراسیون کند باید دو برابر مبلغ قراردادش را پس بدهد! حال نوبت ناظمالشریعه است که بدون قرارداد کار کند و پروسه تدوین قراردادش طولانی شود و چون او فردی نیست که داد و بیداد کند، مسئولان فدراسیون هم خیلی راحت از کنار این موضوع رد میشوند. آیا مقامی بالاتر از سومی باید کسب میشد تا فدراسیون فوتبال به صورت جدیتر به این مقوله رسیدگی کند؟ شاید هم اگر مربی خارجی و چشم آبی بود، فدراسیون تاکنون قرارداد او را تمدید و پول خوبی هم پرداخت میکرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی