نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: اگر داوران به من كم‌لطفی نمی‌كردند الان در صدر جدول گلزنان بودم.

نیم‌فصل دوم از ساسان سبقت می‌گیرم

مرتضی تبریزی در گفتوگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، با اشاره به بدشانسی تیم فوتبال ذوبآهن در مشهد و از دست دادن 3 امتیاز بازی مقابل پدیده اظهار داشت: ما در مشهد در حالی نتیجه مساوی را مقابل پدیده به دست آوردیم كه حقمان پیروزی بود. به 3 امتیاز این بازی خیلی احتیاج داشتیم. متأسفانه باد نگذاشت نتیجه دلخواهمان را به دست بیاوریم و آن را به راحتی از ما گرفت.
وی افزود: با این حال خوشحالیم كه دست خالی از مشهد برنگشتیم و شرایط خوبمان را ادامه دادیم. هر چند 3 امتیاز میتوانست به ما در ادامه لیگ و بالانشینی در جدول خیلی كمک كند اما قطعاً در ادامه راه سعی میكنیم این امتیازات از دست داده را جبران كنیم.

مهاجم تیم فوتبال ذوبآهن درباره بازی سخت تیمش مقابل تراكتورسازی در مرحله نیمهنهایی جام حذفی گفت: بدون شک كار سختی مقابل تیم بزرگ تراكتورسازی داریم كه نشان داده با این همه مهره خوبی كه در اختیار دارد، یكی از مدعیان اصلی قهرمانی هم در لیگ و هم در جام حذفی است.
تبریزی خاطرنشان کرد: ما یک بار در لیگ مقابل تراكتورسازی در فولادشهر با بدشانسی بازنده شدیم اما این بازی كاملاً متفاوت است و شرایط خاص خود را دارد چون یک برنده خواهد داشت كه به فینال میرسد. شرایط خوبی داریم و در این مسابقه به چیزی جز پیروزی و فینالیست شدن فكر نمیكنیم.
وی در مورد اینكه چقدر امیدوار است با توجه به 9 گلی که در لیگ برتر به ثمر رسانده، به عنوان آقای گلی برسد و دوباره ملیپوش شود، گفت: در مورد تیم ملی باید بگویم مدام در تلاش هستم كه این اتفاق بیفتد و بتوانم دوباره نظر كادر فنی و شخص کارلوس كیروش را جلب كنم و مطمئنم این اتفاق خواهد افتاد. در خصوص آقای گلی هم كه اگر داوران به من كملطفی نمیكردند الان با «ساسان» (انصاری) در صدر بودم.
مهاجم تیم فوتبال ذوبآهن در پایان تأکید کرد: با این حال هدف نخستم موفقیت ذوبآهن است. در مورد گلزنی كه اولویت دوم من است شک نكنید در بازیهای نیم فصل دوم، كار را در میآورم و این اختلاف را جبران میکنم و از انصاری سبقت میگیرم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی