۰
چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تراکتورسازی تبریز در نیم‌فصل اول با شانس عجیبی مواجه شد و توانست در دوسوم از بازی‌هایش، میزبان باشد!

خوش شانسی عجیب تراکتورسازی

به گزارش روزنامه خبرورزشی، این آمار عجیب در حالی رقم خورد که در این فصل، سه نماینده از تبریز در لیگ برتر حاضر هستند و از این رو، شرایط برای این تیمها راحتتر است چون جدا از مصاف با 14 تیم دیگر، میتوانند در بازیهای رودررو و دربیهای تبریز، در این شهر بمانند که به آنها کمک شایانی میشود.

تراکتوریها مقابل استقلال خوزستان، پیکان، ماشینسازی، پرسپولیس، سیاهجامگان، فولاد خوزستان، گسترشفولاد تبریز، صبای قم، پدیده مشهد و سپاهان اصفهان در خانه بازی کردند که این تیمها، 10 بازی از 15 دیدار دور برگشت را برای تراکتور رقم زدهاند. جالب اینکه به غیر از دیدار برابر گسترش فولاد، در 9 بازی دیگر، فقط در ورزشگاه اختصاصی باشگاه خود که محل تمرین تیم هم هست، به میدان رفتهاند! آنها همچنین تنها 5 بار از خانه خارج شدند که به آبادان، اصفهان و 3 بار هم تهران سفر کردند.

البته پرسپولیس نیز 9 هفته در تهران بازی کرده اما تفاوت اینجاست که از تهران، تیمهای سایپا، استقلال، نفت تهران و پیکان در لیگ حاضر هستند و از سوی دیگر، پرسپولیس در ورزشگاههای تختی (مقابل سایپا) و شهرقدس (مقابل پیکان) بازی کرده و همچنین در دربی نیز، مهمان تیم استقلال بوده است. تراکتور میتواند لقب اولین تیم شهرستانی را بگیرد که در یک نیم فصل، بیش از یک تیم تهرانی در خانه به میدان رفته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی