نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال با پیروزی تیم های پیکان و سایپا برابر حریفان آغاز شد.

پیروزی خودروسازان در  هفته چهاردهم لیگ والیبال

در هفته چهاردهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان ایران جام «شهدای منا» و در خانه والیبال تهران تیم های سایپا و هاوش گنبد که به ترتیب در رتبه های چهارم و دوازدهم قرار دارند، از ساعت 15 به مصاف یکدیگر رفتند.

نارنجی پوشان سایپا در این دیدار سنگین و نزدیک سه بر دو به پیروزی رسیدند تا هشتمین برد خود را کسب کرده و 24 امتیازی شوند.
هاوش در ست های اول و سوم با امتیازهای 25 بر 23 و 25 بر 200 به پیروزی رسید اما در ست های دوم، چهارم و پنجم با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 18 و 16 بر 14 مغلوب این تیم شد تا با همان سه برد قبلی، 10 امتیازی شده و به صورت موقت یک پله صعود در انتهای جدول داشته باشد.
 مجید محسنی، اسماعیل رزقی و محمد حسین شفقی به ترتیب به عنوان داور اول، دوم و ناظر، قضاوت و نظارت بر این مسابقه را بر عهده داشتند.
 امروز همچنین تیم والیبال پیکان تهران صدرنشین لیگ برتر والیبال، در سالن آیت الله خاتمی اردکان به مصاف خاتم این شهر رفت و سه بر صفر حریف خود را از پیش رو برداشت.
شاگردان پیمان اکبری سرمربی تیم پیکان در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 17 و 25 بر 166 به پیروزی رسیدند تا با 12 برد و 34 امتیاز همچنان در صدر جدول این رقابت ها بمانند.
خاتم اردکان با پذیرش این شکست هشتمین ناکامی خود را تجربه کرد و با 20 امتیاز در رتبه ششم جدول باقی ماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی