نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فوتبال ایتالیا هم در تعطیلات خودش به سر می‌برد و باشگاه‌های این لیگ هم در تکاپوی جذب بازیکن جدید برای ترمیم ضعف‌های‌شان هستند.

شايعات نقل‌و‌انتقالات زمستان 2017 در سری A

به گزارش روزنامه خبرورزشی، رقابتهاي سري A ايتاليا براي حدود سه هفته تعطيل شد تا تيمهاي سرزمين چكمه براي تقويت خودشان دست به كار شوند. در اين بين حتي تيمي مثل يوونتوس هم دست از حضور در نقلوانتقالات نميكشد و آلگري قصد دارد آينده تيمش را با خريد برخي بازيكنان مورد نظرش تأمين كند. باشگاههايي مثل اينترميلان نياز به خانهتكاني اساسي ميبينند و رم و ناپولي هم در برخي پستها بازيكن جديد ميخواهند. در اين بين باشگاه آثميلان با توجه به داستان انتقال سهامش به مالك جديد شايد نتواند آنطور كه وينچنزو مونتلا انتظار دارد بازيكن جديدي به خدمت بگيرد اما در اخبار نقلوانتقالات از بازيكناني براي حضور در اين تيم نام برده ميشود. امروز قصد داريم چهرههاي مطرح نقلوانتقالات زمستاني سري A را بررسي كنيم.

 

فرانك كسي

نام اين هافبك 20 ساله ساحلعاجي را حتماً در خبرها زياد شنيدهايد. فرانك يانيك كسي آنقدر در همين كمتر از نيمفصل حضور در تركيب آتالانتا خوب بوده كه صف باشگاههاي بزرگ اروپايي براي جذب او طولاني شود. او را يحيي توره جديد ميدانند و از اتفاق گوارديولا هم براي جانشيني هافبك باتجربه ساحلعاجي منچسترسيتي او را ميخواهد. علاوه بر بزرگان ليگ برتر از يوونتوس هم به عنوان مشتري كسي نام برده ميشود و اخيراً گفته شده بارسلونا هم تمايل به جذب او دارد.

 

ماتيا كالدارا

تيمهاي بزرگ ايتاليايي همگي خواهان جذب ماتيا هستند اما به نظر ميرسد اين مدافع 22 ساله آتالانتا كه از او به عنوان يكي از آيندههاي تيم ملي ايتاليا نام برده ميشود يوونتوس را انتخاب كرده است. آخرين خبر در مورد او انتخاب صدرنشين سري A است و ظاهراً يوونتوسيها او را پيشخريد كردهاند. آثميلان و اينترميلان ديگر مشتريان كالدارا هستند.

 

ممفيس دپاي

در مورد آينده بال هلندي منچستريونايتد حرف و حديثهاي زيادي شنيده ميشود. علاوه بر اورتون كه به طور جدي براي جذب دپاي اقدام كرده دو تيم مطرح ايتاليايي ميلان و رم هم علاقهمند به جذب بازيكني هستند كه قرار بود در اولدترافورد ستاره شود. در آخرين خبرها رسانههاي ايتاليايي احتمال حضور قرضي دپاي در رم را زياد دانستهاند.

 

اكسل ويتسل

براي خط مياني يوونتوس بازيكنان زيادي شانس دارند اما بيشتر از همه اكسل ويتسل بلژيكي نزديك به بانويپير است. او تابستان گذشته در آستانه پيوستن به يووه بود كه با سنگاندازي باشگاه زنيت سنپترزبورگ مجبور شد در روسيه بماند. هنوز هم ويتسل اميدوار است در اولين فرصت از باشگاه يوونتوس براي خريد او اقدام شود و چه بسا همين زمستان اين اتفاق رخ بدهد.

 

لوكاس بيليا

لوكاس بيليا كاپيتاني آرژانتيني لاتزيو بازيكن مورد علاقه استفانو پيولي سرمربي جديد اينترميلان است. نراتزوري قطعاً در زمستان به فكر جذب بازيكنهاي جديد براي بهبود شرايط تيم است و با حضور پيولي هم او ليست بازيكنانش را به باشگاه ارائه كرده كه گفته ميشود در صدر آنها نام لوكاس بيليا قرار دارد.

 

گابريل باربوسا

مهاجمي كه مشخص نشد به چه علت او را اينترميلان به خدمت گرفت. بازيكني كه در نقلوانتقالات تابستاني گفته ميشد از بسياري از باشگاههاي بزرگ پيشنهاد دارد به اينتر پيوست و بعدها ديبوئر گفت اصلاً او را نميخواسته. در مورد گابيگل برزيلي گفته ميشود پيشنهادهايي از ليگ برتر انگليس دارد كه بهترين آنها از ليورپول است.

 

جفري كندوگبيا

كندوگبيا از موناكو به عنوان يك ستاره راهي اينتر شد اما هيچگاه كيفيت يك بازيكن بزرگ را نداشت. اين فصل هم بيشتر نيمكتنشين بوده و به همين دليل احتمال جدايياش زياد است. مقصد احتمالي او هم در سري A نيست و تيمهاي ليگ برتري علاقه زيادي به خريد هافبك فرانسوي نراتزوري نشان دادهاند.

 

استوان يووتيچ

مهاجم مونتهنگرويي اينترميلان زماني از بازيكنان برجسته اروپايي بود و در منچسترسيتي هم دوران خوبي داشت. فصل قبل هم در اينتر عملكرد خوبي داشت اما خيلي زود افت كرد و تبديل به يك نيمكتنشين كامل در تيمش شد. مشتري اول بازيكن 27 ساله اينتر باشگاه سابقش فيورنتيناست كه در آن خاطرات خوبي داشته است.

 

امانوئله جاكريني

يكي از ستارههاي ايتاليا در يورو 2016 با سابقه بازي در يوونتوس از ساندرلند راهي ناپولي شد اما ساري او را فقط به نيمكت ميخكوب كرد. جاكريني فرصتي براي عرض اندام پيدا نكرده تا به فكر جدايي باشد. تيمهاي زيادي در سري A اين هافبك 31 ساله را براي نيمفصل دوم ميخواهند.

 

ميلان بادِي

هافبك كروات فيورنتينا پس از دو فصل درخشان در تركيب بنفشها مورد توجه هر دو تيم شهر ميلان قرار گرفته و به تيم قرمز و مشكيپوش نزديكتر است. به اعتقاد مونتلا، ميلان بادِي 27 ساله ميتواند جاي ريكاردو مونتوليوو كاپيتان مصدوم تيمش را به خوبي پر كند. البته فيورنتينا چندان راضي به جدايي مهره اصلي خط ميانياش نيست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی