نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شاید جالب باشد بدانید حمید بابازاده برای انتخاب حسینی از فتح‌ا...زاده 20 میلیون تومان پاداش گرفت. وقتی مربی گلرها با مدیرعامل وقت استقلال برای امضای قرارداد جدید مذاکره کرد، فتح‌ا...زاده در بند قرارداد او نوشت؛ با توجه به اینکه آقای بابازاده برای باشگاه استقلال کاهش هزینه انجام داد، 20 میلیون به عنوان پاداش در نظر گرفته می‌شود. استقلال برای انتخاب گلر دوم 200 هزار دلار هزینه کرده بود اما با آمدن حسینی، 500 میلیون تومان کاهش هزینه داشتیم.

پاداش 20 میلیونی برای کاشف پدیده استقلال

به گزارش روزنامه خبرورزشی، سیدحسین حسینی آنقدر در بازی با سپاهان خوب بود که علیرضا منصوریان در برنامه 90 در پاسخ به سؤال عادل فردوسیپور که پرسید رحمتی رضایتنامه بخواهد، به او میدهید؟ گفت: بله رضایتنامه میدهیم... حالا میخواهیم روایتی از آمدن حسینی جوان به استقلال را بیان کنیم:

 چند سال به عقب برمیگردیم، به لیگ 93-92؛ امیر قلعهنویی جای پرویز مظلومی را در استقلال گرفت. او سیدمهدی رحمتی را نگه داشت و روی نام گلرهای دوم و سوم استقلال قلم قرمز کشید! او برای انتخاب جانشین رحمتی، دست حمید بابازاده، مربی گلرهایش را باز گذاشت. بابازاده که تبحر خاصی در کشف استعدادهای دروازهبانی دارد، به دنبال گزینه جوان رفت. او با سرمربی وقت تیم امید تماس تلفنی برقرار کرد. در آن ایام مرد اول امیدها کسی نبود جز علیرضا منصوریان. همبازیان گذشته رابطه صمیمانهای با یکدیگر داشتند. بابازاده از منصوریان درخواست جالبی کرد... درخواست او این بود؛ برای استقلال دنبال دروازهبان هستم و سه شرط را در نظر گرفتهام: 1- جوان باشد. 2- قدش بالای 190 باشد. 3- برای جذبش به مشکل نخوریم و هزینه زیادی پرداخت نشود.

وقتی شروط بابازاده تمام شد، منصوریان سه گزینه را معرفی کرد: ما سه گلر داریم که هر کدام جوان و بااستعداد هستند و قد و قواره خوبی دارند. این سه نفر علیرضا بیرانوند، ایمان صادقی و سیدحسین حسینی هستند.

 سه دروازهبانی که به حمید بابازاده معرفی میشوند، شرایط خاصی داشتند. او متوجه شد سیدحسین حسینی دروازهبانی که آن روزها ذخیره برق شیراز بود، میتواند استقلالی شود. چند روز بعد حسینی به تمرین استقلال میرود و بعد از تمرین 90 دقیقهای مورد تأیید فنی قرار میگیرد. حمید بابازاده از قلعهنویی میخواهد این دروازهبان به فهرست استقلال اضافه شود(!) سرمربی وقت آبیپوشان پاسخ منفی میدهد. او میگوید: این دروازهبان جوان است و در حال حاضر نمیتواند گزینه خوبی برای پیراهن شماره 22 باشد. با توجه به شرایط موجود بازارهای ایران، سنگربان خارجی میگیریم! چند روز بعد گلر استرالیایی به ایران میآید و قرارداد امضا میکند.

 این که بنویسیم سرنوشت گلر استرالیایی چه شد، نیازی نیست چرا که همه به خوبی میدانند لیام ردی به ایران آمد و با دریافت چند هزار دلار ناقابل و البته شکایت به فیفا، در نیمفصل استقلال را ترک کرد. او آنقدر ضعیف بود که قلعهنویی به اشتباهش اعتراف کرد و از بابازاده خواست هر گلری را میخواهد، جذب کند! بابازاده نیز به سراغ حسینی رفت و او به جای ردی وارد فهرست استقلال شد. حسینی در اردوی اوکراین و بازی دوستانه مقابل دیناموکیف برای اولین بار در ترکیب ثابت استقلال قرار گرفت و بازی بعد خود را در آذرماه 92 با پیراهن استقلال مقابل کاسپین قزوین در جام حذفی انجام داد. او در اردیبهشت 93 نیز در لیگ قهرمانان آسیا برابر الریان قطر درون دروازه ایستاد! حسینی در سال 93 نیز برای پشت سر گذاشتن خدمت مقدس سربازی راهی ملوان شد و امسال دوباره به جمع آبیپوشان پایتخت بازگشت!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی