نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
جمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با اشاره به بازی سنگین فردا مقابل ذوب آهن در نیمه نهایی جام حذفی، گفت: این تیم در 50 متر نزدیک به دروازه بسیار خطرناک ظاهر می‌شود و مهدی رجب زاده نیز بازیکنی است که نیاز به تعریف ندارد و می‌تواند الگویی برای تمامی بازیکنان باشد.

قلعه نویی درباره ستاره تیمش کوتاه آمد

امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن در مرحله نیمه نهایی جام حذفی، گفت: کیفیت زمین بسیار مهم است و کاش این بازی به لحاظ نوع بازی دو تیم ذوب آهن و تراکتورسازی و تکنیکی و تاکتیکی بودن این دو تیم در نقش جهان برگزار میشد. از زمان افتتاح نقش جهان همه از این استادیوم تعریف میکنند. در قرن بیست و یکم در کشوری زندگی میکنیم که قدمت تاریخی بسیاری دارد اما وضعیت زمینهای فوتبالمان به گونهای است که برای هر بازی دغدغه وضعیت زمین چمن آن را داریم. در هر بازی من باید یک تیم را برای چک کردن زمین بفرستم. درخواست من از وزیر ورزش  و جوانان که از جنس ورزش میباشد این است که استادیوم که نه حداقل چند زمین فوتبال با کیفیت در اختیار فوتبال کشورمان قرار دهد.

سرمربی تراکتورسازی همچنین گفت: ذوب آهن تیمی است که چندین سال با برنامه و خوب بازی میکند و نقاط ضعف و قوت بسیار زیادی دارد. تجزیه و تحلیل  بیرونی هر تیم با شرایط داخل زمین بسیار متفاوت است. بازی این تیم را بعد از بازی با نفت آنالیز کردیم. دو بازیکن به این تیم اضافه شده است و امیدوارم که فردا وضعیت چمن فولاد شهر خوب باشد چرا که در بازی قبل همانند این بود که روی آسفالتی بازی می کردیم که چمن داشت. به اندازه تعداد تیمهای حاضر در لیگمان زمین چمن با کیفیت نداریم و این در شان فوتبالی که در آسیا سالاری میکند، نیست.

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود در خصوص وضعیت سروش رفیعی که صحبت از انتقالش به پرسپولیس است، گفت: من در طول سالهایی که مربیگری کردهام هیچ گاه در خصوص قراردادها صحبتی نمیکنم. لیستی را به باشگاه میدهم و طبق آن بازیکن میخواهم. سروش بازیکن بسیار باهوشی است که در خصوص سربازی در حق وی احجاف شده است. سالها در تیم فجر بازی کرده و الان نیز هر تصمیمی که بگیرد فکر میکنم تصمیم خوبی باشد.

سرمربی تراکتورسازی در ادامه این نشست در خصوص رای کمیته انضباطی نسبت به هواداران تراکتورسازی درباره بازی تراکتورسازی و سپاهان نیز، گفت: خیلی جاها رفتهایم که شرایط بدتر بوده است. تراکتورسازی یکی از بهترین تماشاگران را در اختیار دارد. در بازی با سپاهان نیز اتفاق خاصی رخ نداد و فکر نمیکنم که رای کمیته انضباطی جالب باشد. اخباری نیز یکی از بازیکنان اخلاق مدار و آینده دار در فوتبال ما است و کمک زیادی به دروازه ما در بازیها داشته است.

قلعهنویی در خصوص تفاوت ذوب آهن در زمان گل محمدی و حسینی نیز، اظهار کرد: اجازه بدهید جواب این سوال را ندهم. اما این گونه میگویم که ذوب آهن یک تیم و باشگاه اخلاق مدار، سازنده و به معنای واقعی فرهنگی – ورزشی بوده است. گل محمدی مربی بزرگ و بچه محل مان است. کاری که در ذوب آهن کرده است در حال حاضر به بار نشسته است. ذوب آهن وی را به عنوان یک سرمایه به جامعه فوتبال معرفی کرد؛ کاری که در حال حاضر با حمایت از حسینی انجام داده است. این نشاندهنده این است که این باشگاه برنامهریز و برنامه محور است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی