نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در ابتدای فصل با اعتقادی راسخ گفت: «لیگ طوری برنامه‌ریزی می‌شود که هواداران فوتبال بتوانند بازی‌های تیم محبوب‌شان را در روزهای پایانی هفته تماشا کنند» اما به نظر می‌رسید ادعای تاج بیشتر از یک نیم‌فصل طول نکشید و سازمان لیگ برای نیم‌فصل دوم، تجویز دیگری برای تیم‌ها داشت. از اینجا به بعد، بازی‌ها باید در روزهای میانی هفته انجام شود، روزهایی پر از کار، تحصیل، ترافیک و... به همین خاطر باید منتظر کاهش تماشاگران بود.

سازمان لیگ کار دست پرسپولیس داد/ تیم برانکو محروم از بهترین روز هفته

به گزارش روزنامه خبرورزشی، این اتفاق برای باشگاه پرسپولیس به شکل دیگری رخ میدهد. پرسپولیسیها که در نیمفصل اول با ارائه بازیهای جذاب و به خاطر برنامهریزی خوب سازمان لیگ، موفق شدند بیشترین حجم تماشاگر را به ورزشگاههای مختلف کشور بکشانند، در نیمه دوم فصل باید در انتظار ریزش تعداد هواداران خود باشند چون برنامهریزی برای حضور هواداران این باشگاه به اندازه کافی جالب به نظر نمیرسد.

طبق برنامه، سرخپوشان پایتخت به این شکل لیگ را ادامه میدهند؛

  هفته شانزدهم: پرسپولیس – سایپا (روز جمعه 24 دی)

  هفته هفدهم: فولاد خوزستان – پرسپولیس (روز چهارشنبه 29 دی)

  هفته هجدهم: پرسپولیس – گسترش فولاد تبریز (دوشنبه 4 بهمن)

  هفته نوزدهم: صبای قم – پرسپولیس (شنبه 9 بهمن)

  هفته بیستم: پرسپولیس – تراکتورسازی (یکشنبه 17 بهمن)

  هفته بیست و یکم: استقلال – پرسپولیس (یکشنبه 24 بهمن)

  هفته بیست و دوم: پرسپولیس – سپاهان (پنجشنبه 29 بهمن)

  هفته بیست و سوم: نفت تهران – پرسپولیس (یکشنبه 15 اسفند)

  هفته بیست و چهارم: پرسپولیس – استقلال خوزستان (پنجشنبه 19 اسفند)

  هفته بیست و پنجم: صنعت نفت آبادان – پرسپولیس (شنبه 12 فروردین 96)

  هفته بیست و ششم: پرسپولیس - پیکان (چهارشنبه 16 فروردین 96)

  هفته بیست و هفتم: ماشینسازی تبریز – پرسپولیس (شنبه 26 فروردین 96)

  هفته بیست و هشتم: پرسپولیس – پدیده (پنجشنبه 31 فروردین 96)

  هفته بیست و نهم: پرسپولیس – ذوبآهن (شنبه 9 اردیبهشت 96)

  هفته سیام: سیاهجامگان مشهد – پرسپولیس (پنجشنبه 14 اردیبهشت 96)

با این حساب پرسپولیس در نیمفصل دوم فقط یک بار روز جمعه به میدان میرود و آن هم دیدار مقابل سایپا در هفته شانزدهم است. 4 بازی روز شنبه، 3 بازی روز یکشنبه، یک دیدار روز دوشنبه، 2 بازی این تیم روز چهارشنبه، و 5 دیدار نیز روز پنجشنبه برای پرسپولیس برنامهریزی شده که این هم شاهکار جدیدی از سازمان لیگ است.

این در حالی است که در نیمفصل اول، پرسپولیسیها 4 بار روز شنبه، یک بار روز دوشنبه، یک بار روز سهشنبه، یک بار روز چهارشنبه، 3 بار روز پنجشنبه و 5 بازی را در روز جمعه برگزار کردند که تقویم خوبی برای این تیم به نظر میرسد. از سوی دیگر، سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا که با تقویم کمیته اجرایی این بازیها دنبال میشود، نمیتواند حتی یک بار در روزهای پایانی هفته به میدان برود. بازیهای این تیم به ترتیب در روزهای سهشنبه 3 اسفند، سهشنبه 10 اسفند و سهشنبه 24 اسفند در دور رفت برنامهریزی شده و دوشنبه 21 فروردین96، دوشنبه 4 اردیبهشت 96 و دوشنبه 18 اردیبهشت 96 نیز دور برگشت بازیهای پرسپولیس برگزار میشود. با توجه به اینکه سرخپوشان در ادامه لیگ، فقط در همین دو تورنمنت به میدان میروند، پس پرسپولیس تنها یکبار و در همین دیماه روز جمعه مقابل سایپا بازی میکند و سپس هرگز رنگ بازی در آدینه برای این فصل را نمیبیند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی