نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خسرو حیدری کاپیتان دوم استقلال اینروزها نقش مهمی در این باشگاه پیدا کرده است. او مامور مذاکره با گزینه های جدی استقلال شده هر چند به نظر می رسد چنین استفاده از حیدری به واسطه تجربه و روابطش از سوی استقلال در پایان فصل به ضرر آنها تمام شود.

ماموریت جدید برای کاپیتان آبی پوشان/ این دو بازیکن را به استقلال بیاور!

به نظر می رسد برخی تجربه ها برای مسئولان و کادرفنی استقلال درس عبرت نشده و باز هم در صدد تکرار اشتباهات خود هستند.

رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت انتقال سجاد شهباززاده به استقلال می گوید: قرار است شنبه با این بازیکن صحبت کنیم. خسرو حیدری از طرف من با این بازیکن صحبت کرد. شهباززاده اعلام کرده است که یکسری مشکلاتی با باشگاه خود دارد که برای رضایتنامهاش نیاز به حل شدن این مشکلات دارد.

مدیرعامل آبی ها همچنین روز سه شنبه در پایان جلسه با منصوریان گفته بود که حیدری به واسطه دوستی که منتظری دارد برای بازگشت او به استقلال صحبت کرده و البته این موضوع نتیجه ای در بر نداشته است.

این اتفاقات در حالی رخ می دهد که آبی ها این روزها به شدت با حاشیه های پیرامون اختلاف نظر مهدی رحمتی و علیرضا منصوریان دست و پنجه نرم می کنند و بسیار معتقد هستند که سنگ بنای این اختلافات مربوط به اتفاقات ابتدای فصل است که با درخواست مدیران استقلال مهدی رحمتی به واسطه دوستی با برخی بازیکنان در انتقال آنها به استقلال کمک کرد.

حال مدیران استقلال دوباره در حال تکرار کاری هستند که بسیاری آن را در دراز مدت دردسر ساز می دانند و باید دید که آیا حیدری در نیم فصل دوم به سرنوشت رحمتی دچار می شود؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی