نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
جمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی کریمی هافبک سابق سپاهان که اینروزها در دیناموزاگرب به میدان می رود به نظر می رسد در این مقطع تمایلی برای پوشیدن پیراهن پرسپولیس ندارد.

علی کریمی، برانکو را نا امید کرد

در روزهای اخیر مسائلی در مورد فسخ قرارداد علی کریمی با باشگاه دیناموزاگرب کرواسی و پیوستن او به باشگاه پرسپولیس مطرح شده است.

مدیر برنامه های کریمی اشاره به ادعای یکی از رسانههای کرواسی مبنی بر فسخ قرارداد علی کریمی با باشگاه دیناموزاگرب کرواسی اظهار داشت: مسائل مطرح شده در مورد کریمی چه در رسانههای داخلی و چه خارجی فقط در حد گمانهزنی است و تا این لحظه هیچ اتفاق جدیدی که حالت رسمیت داشته باشد در مورد این بازیکن رخ نداده است.

مدیربرنامههای کریمی در مورد اینکه گفته میشود «چوک» مربی کروات پرسپولیس در کرواسی برای دریافت رضایتنامه کریمی از این باشگاه اقدام کرده است، خاطرنشان کرد: اصلاً چنین چیزی صحت ندارد و تأکید میکنم هر بحثی در این مورد مطرح شده فقط در حد گمانهزنی رسانهها بوده است.

وی در این باره یادآور شد: در مورد کریمی به این نکته تأکید میکنم که این بازیکن با باشگاه دیناموزاگرب قرارداد دارد و هیچ صحبت رسمی هم در مورد جداییاش از این باشگاه تا این لحظه مطرح نشده است. ضمن اینکه باشگاه پرسپولیس هیچگونه درخواست رسمی برای جذب کریمی نداشته و فقط در رسانههای داخلی این موضوع به صورت گمانهزنی مطرح شده است. اگر هم به هر دلیل کریمی قرار باشد از باشگاه دیناموزاگرب جدا شود او به هیچ وجه قصد بازگشت به فوتبال ایران را ندارد و بسیار مصر است تا فوتبالش را در اروپا ادامه دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی