نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

16 سال قبل در چنین روزی بازی استقلال و پرسپولیس با مشت پرویز برومند به صورت پایان رأفت به خشونت کشیده شد.

آن مشت را با دست راست به مهاجم پرسپولیس  زده بودم الان زندان بودم

به گزارش روزنامه خبرورزشی، برومند در یادآوری آن ایام به خبرورزشی گفت: حرکت من پسندیده نبود و بابت آن بارها عذرخواهی کردهام اما از یک نظر باعث خوشحالی استقلالیها شدم و آنها سالها با افتخار روی سکوها برای من شعار خواندند و برای هواداران رقیب هم کری خواندند.

استقلالیها به من لقبهایی دادند و هنوز هم برخی هواداران جلویم را میگیرند و میگویند با کدام دستت مشت زدی؟ باید اجازه بدهی آن دست را ببوسم(!) برومند ادامه داد: ولی خدا را شکر میکنم با دست چپ مشت زدم نه دست راست! وگرنه باید سالها زندان میماندم و کار با 3 روز حل نمیشد. به نوعی مشت من پرچم هواداران و آبیها را در کریخوانیها بالا برد!

سنگربان اسبق استقلال درخصوص حواشی این روزهای این تیم گفت: بزرگترین مشکل و ناراحتی ما استقلالیها از دست دادن جام حذفی و لیگ برتر توسط گرانترین تیم تاریخ استقلال است و به میان آمدن بحث لیست فروش و رحمتی شده سرپوشی برای ناکامیهای تیممان و باید در این روزها به فکر بازسازی و تقویت تیم برای نیمفصل دوم باشیم نه ایجاد نگرانی و ناراحتی برای هواداران، آن هم در فاصله کم به بازی با السد قطر و سپس پرسپولیس. اکنون وقت حمایت از استقلال و منصوریان است تا نیمفصل دوم خوب نتیجه بگیریم و هنگام کریخوانی خجالت نکشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی