۰
جمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی رجب زاده مهره با تجربه ذوب آهن به اظهار نظر درباره دیدار حساس تیمش مقابل تراکتورسازی در جام حذفی پرداخته است.

تراکتور برای ما ترسناک نیست

به گزارش روزنامه خبرورزشی، رجبزاده، کاپیتان ذوبآهن، از اینکه تیمشان پس از چند پیروزی متوالی در لیگ و جام حذفی مقابل پدیده متوقف شد نگران نیست.

 بالاخره ترمز پیروزیهای متوالیتان در لیگ و جام حذفی کشیده شد، نگران این موضوع نیستی؟!

هیچ تیمی نمیتواند همیشه صددرصد برنده باشد. ما هم هیچ زمانی چنین ادعایی نداشتیم. از این حرفها گذشته وزش باد در ورزشگاه مشهد باعث شد بازی شکل خوبی به خود نگیرد. تیم ما سه موقعیت گل صددرصد برای گلزنی داشت و به طور مثال حتی در دقیقه 90 هم فرصت خوبی برای گلزنی داشتیم که بازیکن ما در فرصت تک به تک با دروازهبان حریف آن را از دست داد.

 اما بازیکنان پدیده هم اعتقاد داشتند که مقابل شما موقعیتهای بیشتری برای گلزنی داشتند.

در صحنه گل پدیده، بازیکن این تیم قصد سانتر کردن داشت اما باد توپ او را به داخل دروازه ما برد البته یکی، دو بار شاکری مهاجم پدیده روی دروازه ما ضربه سرهای نسبتاً خطرناکی زد.

 فاصله 7 امتیازیتان با پرسپولیس برای قهرمانی قابل جبران است؟

از اواسط نیمفصل اول شرایط ما ایدهآل شد اما اگر در نیمفصل دوم و از ابتدای آن، استارت موفقی بزنیم حتماً میتوانیم فاصله 7 امتیازیمان با صدر را جبران کرده و برای صدرنشینی امیدوار شویم.

 در جام حذفی هم که مقابل تراکتور میزبان هستید.

واقعاً خوب شد که بازی در اصفهان افتاد چون اگر در این شرایط جوی، بازی در تبریز میافتاد، دیدار در آن شرایط و زمینهای یخ زده تحت تأثیر اتفاقات و... قرار میگرفت اما الان که یک ماهی میشود هیچ بازیای در فولادشهر برگزار نشده، همه چیز برای انجام یک بازی خوب و ایدهآل آماده است. ما حتماً طوری بازی میکنیم که از شخصیت و اقتدار قهرمانیمان در جام حذفی مقابل تراکتور دفاع کنیم و اجازه طلسمشکنی به تراکتور را ندهیم.

 تراکتور تیمی ترسناک نشان داده، از این موضوع واهمهای نداری؟

در فوتبال بحث ترس و از این قبیل مسائل، معنایی پیدا نمیکند به همین دلیل تراکتور هم با وجود تمام احترامی که برای این تیم قائل هستیم، تیم ترسناکی محسوب نمیشود. انشاءا... برای بازی روز شنبه در ورزشگاه فولادشهر هم تعداد زیادی از هوادارانمان مانند بازی با پرسپولیس به ورزشگاه میآیند و از تیم ما حمایت میکنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی