نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در روزهای تعطیلات زمستانی لالیگا باشگاه‌های بزرگ اسپانیا به دنبال خرید بازیکنان مورد نظرشان هستند.

شايعات نقل ‌و ‌انتقالات زمستان 2017 در لاليگا

به گزارش روزنامه خبرورزشی، رقابتهاي لاليگا با صدرنشيني رئالمادريد به تعطيلات زمستاني رفت، در حالي كه هنوز سه هفته تا پايان نيمفصل باقي مانده است. اتفاق مهم پنجره نقل و انتقالات ژانويه 2017 عدم حضور رئاليهاست. باشگاه رئالمادريد موفق شد حكم كاهش محروميتش را بگيرد اما در هر صورت در اين مقطع نميتواند بازيكني به خدمت بگيرد. شايد همين اتفاق به سود بارسلونا باشد و نزديكترين تعقيبكننده رئال بتواند با تقويت خودش در برخي پستها در نيمفصل دوم رقابت نزديكتري با كهكشانيها داشته باشد. امروز بازيكناني كه بيشترين نقش را در نقل و انتقالات زمستاني لاليگا خواهند داشت بررسي خواهيم كرد. 

 

خامس رودريگس

تكراريترين اسم در اخبار رسانههاي اروپايي، ستاره كلمبيايي رئالمادريد است. پس از اينكه زيدان اعلام كرد نه خامس و نه او نميخواهند اين بازيكن از رئال جدا شود با اظهارات ستاره خط مياني كهكشانيها پس از قهرماني در جام باشگاههاي جهان داستان انتقال او باز هم از سر گرفته شد. البته مدير برنامههاي خامس و برخي از دوستانش جدايي او را تكذيب كردهاند و مدعي شدهاند حداقل در ژانويه اين اتفاق رخ نخواهد داد اما خود او در اين مورد اظهارنظر رسمي نكرده و بعيد نيست به زودي راهي انگليس يا ايتاليا شود تا با چلسي، آرسنال يا يوونتوس قرارداد ببندد. 

 

سيمونه زازا

روزهاي سيمونه زازا پس از آن پنالتي عجيب برابر آلمان در يكچهارم نهايي يورو 2016 عجيبتر هم شد. او كه ادعا ميكرد بايد بازيكن ثابت خط حمله يوونتوس باشد راهي وستهميونايتد شد تا خودش را در ليگ برتر نشان دهد اما اوضاع براي او بهتر كه نشد هيچ، بدتر هم شد. در تركيب چكشها حتي يك گل هم نزده و بيليچ هم علاقهاي به حفظ او ندارد. زازا از اينجا رانده و از آنجا مانده شده چراكه يوونتوس هم او را نميخواهد. در اين بين چزاره پرندلي، سرمربي ايتاليايي والنسيا، به دنبال قرض گرفتن زازا و نجات دادن او از وضعيت فعلي است.

 

ژوآئو كانسلو

اولين بازيكني كه بارسايي خواهد شد مدافع راست پرتغالي والنسياست. بارسلونا از مدتها پيش در پي جذب ژوآئو كانسلو 22 ساله بوده و بنا بر ادعاي رسانههاي نزديك به آبيواناريها اين باشگاه براي جذب كانسلو 30 ميليون يورو پرداخت خواهد كرد. البته هنوز مشخص نشده او در زمستان به نوكمپ نقل مكان ميكند يا براي فصل آينده روي حضور كانسلو برنامهريزي شده اما احتمالاً در روزهاي آينده اين انتقال قطعي خواهد شد. 

 

پهپه

مدافع باتجربه و خشن رئاليها شايد فكر ميكرد پس از قهرماني در يورو 2016 همراه با پرتغال در رئالمادريد هم جايگاه خوبي خواهد داشت اما زيدان او را نيمكتنشين كرد تا با اتمام قرارداد پهپه به فكر جدايي باشد. شايعه ترك سانتياگو برنابئو توسط پهپه رنگ واقعيت گرفته و تنها ليگي كه به عنوان مقصد اين مدافع 33 ساله نام برده ميشود هم سوپرليگ چين است.

 

خسوس وايخو

فكر نكنيد اگر رئالمادريد از جذب بازيكن جديد محروم است راهكاري براي جذب بازيكن ندارد. پهپه، مدافع قديمي رئاليها، ميخواهد جدا شود و باشگاه هم براي جانشيني او قصد دارد از بازيكنان قرضياش در ديگر تيمها بهره بگيرد. خسوس وايخوي 19 ساله كه سال 2015 از رئالساراگوسا به جمع كهكشانيها پيوست پس از دو مقطع حضور قرضي در تيم سابقش و اينتراخت فرانكفورت جديترين گزينه براي بازگشت به رئال است. عملكرد خوب وايخو در بوندسليگا دليل اين تصميم رئاليهاست.

 

ايسكو

شرايط ايسكو هم بسيار نزديك به خامس رودريگس است، با اين تفاوت كه او اظهارنظر خاصي در مورد جدايياش نكرده. اگرچه احتمال جدايي ايسكو كمتر به نظر ميرسد اما به طور مشخص اين بازيكن هم از نيمكتنشيني و دقايق كمي كه به او بازي ميرسد راضي نيست. همچنان چند باشگاه انگليسي چشم به خريد ايسكوي 24 ساله دارند كه تاتنهام جديترين آنهاست و رقيبشان هم آرسنال خواهد بود.

 

خوسه گايا

باشگاههاي بزرگ چپ و راستِ والنسيا را هدف گرفتهاند! علاوه بر كانسلو، خوسه گايا، مدافع چپ خفاشها، هم به طور جدي از آرسنال پيشنهاد دارد و آرسن ونگر ميخواهد در همين نقل و انتقالات زمستاني تكليف پيوستن گايا به جمع توپچيها مشخص شود. شرايط والنسيا اين روزها در لاليگا خوب نيست و انتقال مدافع 21 ساله آنها به آرسنال هم در صورتي كه قطعي شود براي پايان فصل خواهد بود.

 

رايان بابل

ستاره هلندي سابق ليورپول را حتماً يادتان هست. او پس از جدايي در سال 2011 از جمع سرخپوشان مرسيسايد به تيمهاي كوچكتر رفت و حالا در آستانه حضور دوباره در سوپرليگ تركيه قرار دارد. هوفنهايم آلمان، آژاكس هلند، كاسيمپاشاي تركيه، العين امارات و سرانجام دپورتيوولاكرونياي اسپانيا تيمهاي 5 سال اخير او بودهاند. اگرچه باشگاه بشيكتاش تركيه هنوز به صورت رسمي حضور بابل 30 ساله را اعلام نكرده اما اين انتقال در شرف قطعي شدن است. 

 

السيو چرچي

حوصله السيو چرچي، مهاجم ايتاليايي اتلتيكومادريد، روي نيمكت سر رفت و قصد دارد براي يك مرتبه ديگر هم كه شده راهي يك تيم در سري A شود. چرچي 29 ساله كه فصل قبل را در ميلان و جنوا سپري كرد از بولونيا پيشنهاد دارد و احتمال حضور دوبارهاش در ايتاليا زياد به نظر ميرسد. از سال 2014 كه چرچي به جمع بازيكنان سيمئونه پيوسته فقط 6 مرتبه موفق شده در لاليگا به ميدان برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی