نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
پنجشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رقابت‌هاي ليگ برتر بسكتبال به ايستگاه دوازدهم رسيد.

ميزبانان مدعی به دنبال جبران شكست دور رفت

این هفته از پیكارها تحت تأثیر رفتن درك بائرمن و تعیین سرمربی جدید با دو دیدار حساس برگزار میشود كه آبادان حماد سامری و محمد كساییپور با تمام قوا تیمهای خود نفت آبادان و شهرداری اراك را روبهروی هم صفآرایی میكنند. میزبان این بازی فارغ از بازی رفت كه به اراكیها باخته بود، این بار با تركیبی كامل رودرروی حریفش قرار میگیرد تا با جبران شكست بتواند جای آنها را در جدول ردهبندی بگیرد. البته شهرداری هم با این تفكر كه حریفش خطرناك است به آبادان آمده و حاضر نیست بازنده باشد. این بازی مهم را صادق قنبری، سروش خادمحسینی و رامین فتحی به نظارت امیر واحدپور، رئیس كمیته داوران قضاوت میكنند.

به گزارش روزنامه خبرورزشی در تهران شیمیدریها هم كه دو هفتهای است در ثانیههای پایانی حریفان قدرتمندش را شكست دادهاند، این بار میزبان تیم چهارم جدول دانشگاه آزاد هستند. دیداری كه دو مربی خوب كشورمان هدایت آنها را برعهده دارند. هر چند در آغاز این رقابت فرزاد كوهیان، سرمربی دانشگاه آزاد 1- صفر پیش است اما نمیتوان باز او را در این دیدار از پیش برنده دانست چراكه شیمیدر در خانه خیلی خوب بازی میكند. این مسابقه حساس را هم جعفر محمدپور، شهمیرزادی و محمد رجبی قضاوت میكنند.

اما پتروشیمی بندرامام كه با اختلاف در صدر جدول ایستاده، پذیرای نیرویزمینی است. شاگردان مهران شاهینطبع این روزها هماهنگتر ازهمیشه بازی میكنند در این دیدار هم دوست ندارند نتیجه را واگذار كنند. هر چند نیرویزمینی باز هم فرید اصلانی و ارسلان كاظمی را به همراه ندارد. چراكه كاظمی شنبه به تهران برمیگردد.

تیم شهرداری تبریز هم كه به گرگان سفر كرده است امروز به مصاف میزبان خود شهرداری گرگان میروند. مهران حاتمی و محمد ایزدپناه كه در سالهای نه چندان دور در تركیب ایدهآل تیم بسكتبال حضور داشتهاند این بار در سمت مربی با هم روبهرو میشوند اما این بار به جای كنار هم بودن باید رودررو و در جهت شكست یكدیگر پیش بروند چون فرصتی برای جبران وجود ندارد. در آخرین مسابقه نیز لوله آ.اس شیراز قعرنشین جدول با شهرداری كاشان مصاف میكند. كاشانیها هر چند با دو مصدوم و یا یك یار خارجی سفر كردهاند این مسابقه برایشان شرایط ویژهای دارد.

برنامه بازیهای امروز:

17:40: شیمیدر تهران - دانشگاه آزاد

15:30: پتروشیمی - نیرویزمینی

16:15: شهرداری گرگان- شهرداری تبریز

15:30: نفت آبادان - شهرداری اراك

15:30: لوله آ.اس شیراز - شهرداری كاشان

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی