۰
پنجشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اردوی پرحاشیه تیم ملی در امارات در حالی برگزار شد که در جمع بازیکنان حاضر در اردو تنها یک لژیونر حضور دارد و سایر لژیونرهای اروپایی به همراه تیم‌های باشگاهی خود مشغول آماده‌سازی برای نیم‌فصل دوم رقابت‌ها هستند.

لژیونرها تعطیلات نیم فصل کجا سفر کردند؟

به گزارش روزنامه خبرورزشی، در این بین روزهای دور از تیم ملی برای این بازیکنان متفاوت میگذرد و هر کدامشان شرایطی جالب توجه را سپری میکنند که پرداختن به آنها در مقطع فعلی میتوانست سوژه جالبی باشد به خصوص وقتی متوجه شویم اکثر آنها با تیمهای باشگاهی در این برهه به اردو رفته یا آماده آغاز بازیهای باشگاهی هستند. اگر میلاد محمدی مدافع ترک گروزنی را که در اردوی تیم ملی حضور دارد از این جمع کنار بگذاریم، سایر لژیونرها در اروپا روزهای سخت و طاقتفرسایی را سپری میکنند.

گوچی، محبوب اردوی هیرنوین

شگفتیسازان این فصل رقابتهای هلند برای برپایی اردوی آمادهسازی به جنوب اسپانیا سفر کردند تا در حاشیه مدیترانه و در آب و هوای معتدل لامانگا اردوی دو هفتهای خود را برپا کنند. رضا قوچاننژاد بهترین گلزن سال 2016 هیرنوین در اردوی اسپانیا هم مورد توجه همگان قرار دارد تا جایی که سایت باشگاه هلندی علاوه بر مصاحبه با این مهاجم ایرانی گزارشی تصویری از تمرینات پرفشار اما با نشاط گوچی را روی خروجی خود قرار داد تا مشخص شود دوری از تیم ملی برای این بازیکن چندان بد نیست.

سردار در همسایگی تیم ملی

روستوف بعد از تعطیلات طولانیمدت زمستانی از امروز نخستین مرحله از اردوهای آمادهسازی خود را در دبی برپا میکند تا استارت خود برای حضور در مرحله یکشانزدهم نهایی رقابتهای یورولیگ و مصاف با اسپارتاپراگ را بزند. رقابتهایی که باعث شد تعطیلات این باشگاه روسی به نسبت سایر باشگاههای این کشور کمتر شود و شاگردان قربان بردیف تمریناتشان را در امارات شروع کنند. سردار آزمون مهاجم ملیپوش و سوژه اصلی نقل و انتقالات زمستانی بازار اروپا امروز راهی دبی میشود تا در همسایگی تیم ملی به کار با توپ و بدنسازی مشغول شود آن هم در شرایطی که ممکن است تا چند روز دیگر او از روستوف جدا شده و به تیمی سرشناس در اروپا منتقل شود.

جهانبخش در شهر زیبای ماربلا

آلکمار اردوی زمستانی خود را همچون هیرنوین در جنوب اسپانیا و در شهر زیبا و تاریخی ماربلا برپا کرده است. علیرضا جهانبخش و همتیمیهایش که از برپایی اردو در این کشور آن هم در آغاز سال میلادی خاطرات خوشی دارند، این بار با شرایطی متفاوتتر در ماربلا اردو زده و با تمرینات عجیبی مواجه شدند. در اولین روز اردو وندن بروم و بدنساز آلکمار برای بازیکنان تمرینات صبحگاهی در نظر گرفتند و جهانبخش و همتیمیهایش مجبور شدند از ساعت 5 صبح به وقت ماربلا و در شرایطی که هوا هنوز تاریک بود به تمرینات بدنسازی بپردازند. با دیدن تصاویر تمرینات آلکمار میتوان گفت جهانبخش و رفقایش روزهای سخت و دشواری را بعد از استراحت دو هفتهای پشت سر میگذارند.

انصاریفرد و شجاعی آماده درخشش دوباره

در اوج خبرهای نقل و انتقالاتی فوتبال یونان و قرار داشتن هر دو بازیکن ایرانی پانیونیوس در صدر شایعات، کریم انصاریفرد و مسعود شجاعی به دور از تمام هیاهوهای بازار امروز در اولین بازی سال 2017 با پیراهن پانیونیوس در دیدار معوقه از هفته نخست لیگ یونان برابر پاسجیانینا به میدان میروند تا آغازگر سالی پرهیجان برای خود و طرفدارانشان باشند؛ طرفدارانی که هنوز نمیدانند این بازیکنان در تیم محبوبشان باقی خواهند ماند یا در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه راهی تیمهای سرشناس این کشور خواهند شد.

عزتاللهی در سواحل انزلی به جای امارات

اتمام قرارداد یک ساله با باشگاه روستوف و عدم توافق برای امضای قرارداد جدید باعث شد سعید عزتاللهی این روزها در سواحل انزلی به صورت اختصاصی به تمرین بپردازد تا از شرایط مطلوب دور نشود. پدیده جدید فوتبال ایران که جزو مهرههای اصلی کارلوس کیروش محسوب میشود فاصله چندانی با امضای قرارداد با باشگاه جدید در اروپا ندارد به همین خاطر ترجیح داد به جای سفر به امارات و حضور در مذاکرات با باشگاه روستوف با سایر مشتریانش مذاکره کند تا تکلیف خود را خیلی زود مشخص کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی