۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

چهارشنبه اتفاق عجیبی افتاد. بازیکنان دیپورتی پرسپولیس از اردوی امارات به جای حضور در تمرین سرخپوشان ترجیح دادند به دفتر باشگاه رفته و با علی‌اکبر طاهری جلسه بگذارند. همین اتفاق خبرنگاران و عکاسان بسیاری را به حوالی میدان شیخ بهایی و دفتر باشگاه پرسپولیس کشاند.

پشت پرده ناراحتی شدید برانکو از ملی پوشان پرسپولیس

به گزارش خبرورزشی، بازیکنان در حالی وارد باشگاه شدند که علیاکبر طاهری به فدراسیون فوتبال رفته بود اما سایر اعضای هیأت مدیره حضور داشتند. در همین گیر و دار شایعهای حوالی باشگاه پرسپولیس به گوش رسید مبنی بر اینکه 7 ملیپوش دیپورتی از امارات در حمایت از کارلوس کیروش در تمرین پرسپولیس شرکت نکردهاند.

امیدواریم این زمزمهها در حد همان شایعه باشد اما خاطرتان باشد اول فصل هم در ایفمارک تست ندادند چون کیروش خواسته بود از 15 تا 30 خردادماه سر تمرین پرسپولیس نروند و سرمربی پرتغالی تیم ملی گفته بود فقط استراحت کنید!

حـــالا ملیپوشان پرسپولیس هم به جای حضور سر تمرین تیم باشگاهی به ملاقات علیاکبر طاهری رفتند تا حرفهایشان را رودررو با سرپرست باشگاه پرسپولیس بزنند. این موضوع باعث ناراحتی فراوان سرمربی پرسپولیس شده بود. برانکو پس از حمایت هایی که از این بازیکنان کرده به شدت بابت حضور آنها در باشگاه و حاضر نشدن در تمرین از این بازیکنان ناراحت شده بود چرا که معتقد بود این رفتار در جهت افکار کارلوس کی روش صورت گرفته است.شایعه یا واقعیت را نمیدانیم همانطور که واقعاً خبر نداریم برنامه بعدی برانکو و باشگاه پرسپولیس چیست؟

آیا سرمربی پرسپولیس قادر است با 7 ملیپوشی که در ترکیب اصلی تیمش هم بازی میکند برخورد کند یا آنها را کنار بگذارد؟ برانکو ابتدای فصل مهدی طارمی و در ادامه رامین رضاییان را از ترکیب اصلی کنار گذاشت تا به قول معروف با بازیکنسالاری مقابله کرده باشد. بازیکنانی که به ترکیه رفتند باید بیرون مینشستند اما چرا؟

به اعتقاد ما برانکو در پست رامین رضاییان بازیکن داشت. او حسین ماهینی را داشت اما بعد از چند هفته مجبور شد مهدی طارمی را فیکس بازی بدهد چرا که برای این یکی جانشین نداشت.

بدیهی است علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، وحید امیری و کمال کامیابینیا و همینطور رامین رضاییان و مهدی طارمی را نمیتوان با هم کنار گذاشت.

برانکو با تصمیم اخیر کارلوس کیروش وارد چالش جدیدی شد که خلاصی از آن به این آسانی ممکن نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی