نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
جمعه ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از روزی که دور جدید تمرینات استقلال شروع شده، همه چیز تحت تأثیر ماجرای مهدی رحمتی بوده و به همین خاطر داستان استیون جونز کمتر مورد توجه قرار گرفته است. این مسئله باعث شد مربی بدنساز انگلیسی استقلال سرانجام از کوره دررفته و دیگر تاب حضور در تمرینات را نیاورد و به نوعی این روزها یکی از ناراحت ترین چهره های استقلال باشد.

ناراحت ترین چهره این روزهای استقلال

به گزارش خبرورزشی، استیون جونز از روز جمعه سر تمرین میآمد اما به نشانه اعتراض فقط مینشست و کاری نمیکرد؛ نه تیم را تمرین میداد و نه در امور فنی حرفی میزد. دلیل این ناراحتی هم دو مسئله بود که از نظر خودش بسیار مهم محسوب میشد اما معتقد است آنطور که باید، مورد نظر قرار نمیگیرد. سرانجام این مسئله باعث شد تا در اواسط تمرین چهارشنبه عصبانی شده و حتی حاضر به ماندن تا پایان کار نشود. او در میانه تمرین روز گذشته از روی نیمکت بلند شد و به سمت ماشین رفت و محل را ترک کرد تا اعتراض قاطعانه خود را نشان دهد.

3 ماه کار بدون حقوق

اگرچه در نگاه اول استیون جونز تا حدی مقصر جلوه داده میشود اما باید حرفهای خود او را هم شنید. مربی بدنساز استقلال تأکید دارد هماکنون 80 روز است حقوق نگرفته و اگر طی 10 روز آینده به او پول ندهند، رسماً 3 ماه میشود که بدون حقوق در ایران مانده و به همین دلیل نمیخواهد زیر بار کار کردن مجانی برود. بنابراین او از جمعه حاضر نشد، تیم را تمرین بدهد.

معطلی و علافی در فرودگاه

مشکلات مالی تنها دلیل ناراحتی جونز نیست. بر اساس ادعای او قرار شده بود باشگاه حقوق ماهانه بدهد و از روی آن حقوق، هر ماه مالیات این مربی انگلیس را کم کرده و بپردازد. استیون جونز چند روز قبل از سال نو میلادی راهی فرودگاه امام(ره) شد تا راهی انگلیس شود و شب ژانویه را کنار خانواده سپری کند. او کلی بار و بندیل بست  و به فرودگاه رفت اما پای گیت کنترل پاسپورت که رسید، فهمید باشگاه مالیاتش را نداده و مراجع قانونی هم او را طبق قانون ممنوعالخروج کردهاند، به همین خاطر پس از چند ساعت معطلی و علافی در فرودگاه با عصبانیت به منزل برگشت. مشکلی که ظاهراً به رغم پیگیری منصوریان، هنوز حل نشده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی