۰
جمعه ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ماجرای پرسپولیس و دیپورت ملی‌پوش‌هایش از اردوی امارات، دیروز سوژه استقلالی‌ها بود. باشگاه پرسپولیس به ناگهان وارد بحرانی شد که بعضی‌ها می‌گویند کی‌روش عامل آن است و بعضی‌ها می‌گویند برانکو.

برانکو  همه چیز را به سود استقلال تمام کرد

به گزارش خبرورزشی، سرمربی پرسپولیس اخیراً دو مصاحبه تند علیه کیروش انجام داد و این مسئله باعث شد سرمربی تیم ملی بدون آنکه چیزی بنویسد، عملی جواب او را بدهد. کیروش ملیپوشان پرسپولیس را بازگرداند تا در آستانه شروع نیمفصل اوضاع این تیم پیچیده به نظر برسد.

 این اتفاقها در حالی میافتد که رقبای پرسپولیس اوضاع آرامی دارند و بدون مشکل کارشان را پیش میبرند. تراکتوریها دیروز هم با دو بازیکن پرسپولیس قرارداد بستند و حالا مدعیتر به نظر میرسند. این بحثها اتفاقاً به جمع استقلالیها هم کشیده شد و بازیکنان این تیم هم در جمعی خودمانی صحبتهایی در این باره داشتند. آنها هم از اتفاقهای اخیر تعجب کرده و میگفتند از نظرشان اتفاقی که افتاده، به ضرر پرسپولیس تمام میشود.

هرچند این اتفاقها برای فوتبال ایران خوب نیست ولی در عوض به نفع رقبای پرسپولیس است به همین دلیل استقلالیها هم میگفتند: «برانکو به نفع رقبایشان کار کرد و بیشتر از همه خودشان ضربه خوردند...» استقلال برای آنکه به صدر جدول برسد، رقبای زیادی دارد که یکی از جدیترینهایشان پرسپولیس است. بیشک اتفاقات اخیر به نفع استقلال هم بوده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی