۰
جمعه ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

همسر پیشکسوت فقید استقلال گفت: با وجود اینکه تمام مبلغ خودرو توسط منصور پرداخته شده بود اما ما در این باره هیچ مدرکی نداریم و سند به نام این فرد است.

خودروی مرحوم پورحیدری صاحب پیدا کرد

فریده شجاعی در گفت وگو با کاپ،درباره اینکه یکی از دوستان زنده یاد منصور پورحیدری خواهان در اختیار گرفتن اتومبیل وی شده است اظهار داشت: این رسم دنیاست؛ تا موقعی که انسان ها هستند همه کنار آنها می مانند و بعد از رفتن شان هیچ خبری از اطرافیان نیست. بعد از مراسم چهلم درگذشت منصور پورحیدری هم خیلی ها رفتند و  باشگاه هم پیگیر مطالبات او نشد.

وی ادامه داد:در چند روز گذشته یکی از دوستان منصور که قبلا در اراک با هم آشنا بودند و خودروی منصور که به نام او بود به ما زنگ زده و این خودرو را طلب کرد. کاری هم از دست ما بر نمی آید. ماشین به نام اوست و این اشتباهی بود که خودمان کردیم و این از روراستی و معرفت منصور است که نرفت خودرو را به نام خود کند. با وجود اینکه تمام مبلغ خودرو توسط منصور پرداخته شده بود اما ما در این باره هیچ مدرکی نداریم و سند به نام این فرد است.

شجاعی خاطرنشان کرد: منصور به خاطر مشغله کاری نتوانست این خودرو را به نام خود پلاک کند.همین موضوع باعث شد که این فرد الان این خودرو را طلب کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی