۰
دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قادر میزبانی، دوچرخه‌سوار المپیكی، قید تیم ملی و قهرمانی آسیای بحرین را زد. به همین خاطر در اردوی عسلویه حاضر نشد.

ميزبانی: انصرافم هميشگی نيست

به گزارش روزنامه خبرورزشی  البته این انصراف همیشگی نیست. خودش میگوید: «نرفتن من به اردوی تیم ملی به معنی خداحافظی با تیم ملی نیست. من تنها به خاطر اینكه بحرین رقابتهای قهرمانی آسیای جاده است و مسیر این مسابقه به خاطر شرایط جغرافیایی مسطح است، تمایلی به حضور در اردو نداشتم.» حرفهایترین ركابزن سربالاروی ایران، خودش اعتراف میكند پا زدن در كفی برایش سخت است: «در بحرین مسابقه اسپرینت است و آخر خطی كه اصلاً تخصص من نیست. مسیر مسابقه باب میلم نیست و نمیتوانم امتیاز خوبی بگیرم.» میزبانی از حالا میداند چه كسی میتواند به آخر خط برسد: «به احتمال خیلی زیاد گروه برای آخر خط، كسی را میخواهد كه اسپرینتش خوب است تا آخر خط را بزند و روی سكو برود. این شرایط برای من كه تخصصم سربالایی نیست، خوب نیست و به خاطر همین كنار كشیدم وگرنه در دوچرخهسواری وزن مطرح نیست، فقط مسابقه نسبت به جاده تقسیمبندی میشود. مسیر كفی هم برای من خوب نیست.» او با اینكه به خاطر غیبت در قهرمانی آسیا امتیاز از دست میدهد اما نگران رنكینگش نیست: «مسابقه جاده قهرمانی آسیا هم برای رنكینگ جهانی امتیاز دارد اما وقتی مسیر تخصص من نیست و نمیتوانم امتیاز خوبی بگیرم، ترجیح میدهم نروم. اگر مسیرش طوری بود كه امتیاز میگرفتم، میرفتم چه به ضررم بود و چه نبود. من سعی میكنم این امتیاز را با ركابزنی در تورهای بینالمللی جبران كنم.»

دوچرخهسوار تبریزی این روزها فقط با تمرین سر میكند: «هنوز فصل مسابقه ما شروع نشده است و روزها را با تمرینات بدنسازی، كوه و استخر سر میكنیم. فكر میكنم فصل مسابقه ما اسفندماه شروع شود. البته باید فدراسیون جهانی رنكینگ جدید را اعلام كند و تورها هم به نسبت رنكینگ تیمها دعوتنامه میفرستند. انشاء ا... تیم شهرداری تبریز هم جزو تیمهای صدر جدول رنكینگ باشد كه به تورهای خوب دعوت شود.»

او امیدوار است خسرو قمری با برگشت به فدراسیون مشكلات مالی را حل كند: «نظر خاصی درباره ریاست دوباره قمری ندارم. او به خاطر ریاست چهار ساله چم و خم كار دستش است. تنها معضل بزرگ دوچرخهسواری هزینه زیاد مسابقات است. شاید رشتههای دیگر در فضای محدود برگزار شود اما دوچرخهسواری نه. دوچرخهسواری از نظر مالی به وزارت ورزش وابسته است و نمیتواند از جای دیگر پول جمع كند.»

 

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی