نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

واردي بازيكني كه در حقيقت نيمكت‌نشين تيم ملي به حساب مي‌‌آيد تنها بازيكن انگليسي است كه خودش را در بين 55 بازيكن انتخابي جاي داده است.

انگليسی‌ها هيچ جایی ندارند

به گزارش روزنامه خبرورزشی، دوشنبه سلطه كريستيانو رونالدو و ليونل مسي در مراسم بهترينهاي فيفا به نهمين سال خود ميرسد، مگر اينكه آنتوان گريزمن بتواند دنيا را با شوك روبهرو كند و البته آراي مربيان و كاپيتانها واقعيتهاي جالبي را آشكار ميكند. فوتبال بريتانيا در ليست بهترينهاي امسال جايي ندارد. از بين 55 بازيكن انتخابي براي قرار گرفتن در تركيب بهترينها، فقط گرت بيل و جيمي واردي از بريتانيا در ليست گنجانده شدند.

 

واردي بازيكني كه در حقيقت نيمكتنشين تيم ملي به حساب ميآيد تنها بازيكن انگليسي است كه خودش را در بين 55 بازيكن انتخابي جاي داده و با توجه به مسيري كه لسترسيتي امسال در پيش گرفته بعيد است سال 2017به همين جايگاه هم برسد. وين روني و جان تري از اين ليست خارج شدند تا معلوم شود بازيكنان پا به سن گذاشته بايد جاي خودشان را به جوانهايي نظير دله اَلي و هري كين بدهند. براي انتخاب بهترين تركيب سال از 25 هزار فوتباليست در 70 كشور رأيگيري ميشود. هر بازيكن يك دروازهبان، چهار مدافع، سه هافبك و سه مهاجم را انتخاب ميكند. از بين اين آرا كه 55 نفر را شامل ميشد تنها دو بريتانيايي كه يكي براي انگليس است انتخاب شدند. گرت بيل پتانسيل اين را دارد كه روزي بهترين بازيكن دنيا شود اما رونالدو و مسي هنوز سلطه خود را رها نكردهاند.

 

آخرين باري كه هيچكس به رونالدو و مسي اهميت نداد به سال 2007 و انتخاب كاكا برميگردد. گريزمن امسال توانسته خودش را در جمع نامزدهاي نهايي بگنجاند اما بعيد است جايزه بهترين فيفا را از آن خود كند. پيش از گريزمن هم چنين اتفاقي رخ داده بود. اينيستا و ژاوي دو مثال واضح سالهاي اول هستند و لوئيس سوارس، نيمار و بيل در ادامه خودشان را كنار مسي و كريس قرار دادند.

 

پل هيوارد تلگراف

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی