نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حضور اسطوره‌های رئال کریس رونالدو از توپ طلای چهارمش رونمایی کرد و تعریف و تمجید هم شنید.

تمجيد اسطوره‌ها از فوق ستاره

به گزارش روزنامه خبرورزشی، روز شنبه و لحظاتي قبل از آغاز ديدار رئالمادريد مقابل گرانادا در ورزشگاه سانتياگو برنابئو، كريستيانو رونالدو چهارمين توپ طلايش را كه اخيراً كسب كرده، به ورزشگاه آورد و به هواداران تيم نشان داد و در كنار 3 توپ طلاي ديگرش قرار داد. البته در اين مراسم رسمي، كريس تنها نبود و فلورنتينو پرس، رئيس باشگاه مادريدي از تعدادي از ستارههاي سابق اين تيم از جمله رونالدوي برزيلي، مايكل اوون و لوئيس فيگو نيز دعوت كرده بود تا در اين مراسم حضور بيابند. در عين حال پيغامهاي ويدئويي برخي ديگر از ستارههاي اسبق رئال از جمله فابيو كاناوارو و كاكا نيز پخش شد.

 

فيگو: توپ طلاي كريس سورپرايز نبود

در پايان اين مراسم، فيگو در مورد حضور در برنابئو گفت: «هميشه حس خوبي است كه به برنابئو ميآيم؛ چه برسد به اينكه در روزي مهم و خاص براي كريستيانو و به بهانه كسب چهارمين توپ طلاي او باشد. ما دفعاتي كه او اين جايزه را فتح كرده، با هم ديدار كردهايم و لحظاتي را كنار او و برخي از همتيميهاي اسبقم سپري كردهايم.» فيگو با يادآوري خاطرات سالهاي نه چندان دور گفت: «سالي كه از بارسلونا به رئالمادريد آمدم سال مهمي براي من و رئال بود. يك مدير جديد در باشگاه روي كار آمده بود و در همان سال من اين شانس را داشتم كه جايزه بينظير توپ طلا را مال خود كنم و در آن سال قهرمان لاليگا هم شديم.»

 

اسطوره فوتبال پرتغال در تمجيد از كريس و دستيابياش به چهارمين توپ طلايش گفت: «سورپرايزي در كار نبود. در 10 سال اخير اين جوايز بين مسي و كريس تقسيم ميشدند. سلطه اين دو نفر در فتح جوايز فردي، در حالي است كه با نسلهاي قبل فرقهاي زيادي دارد. قبلاً هميشه ترديدهاي زيادي بود ولي در سالي كه گذشت هيچ ترديدي نبود.» و بخش پاياني صحبتهاي او در مورد عملكرد كريس در تيم ملي پرتغال بود: «كريس در كشور يك الگو و سمبل فوتبالي است و به شدت محبوب است و برگي از تاريخ فوتبال كشورش را رقم ميزند.»

 

رونالدو: زيدان تمام بازيكنانش را پرانگيزه در اختيار دارد

رونالدوي برزيلي هم ديگر فردي بود كه در پايان بازي با بيناسپورت گفتوگو كرد. او نيز در تمجيد از كريس و اهداي چهارمين توپ طلا به او گفت: «اين افتخار بزرگي است كه در اين مراسم توپ طلاي كريس در برنابئو كنار او بوديم. لحظات خاص و ويژهاي است. او با انگيزههايي كه دارد، مطمئنم كه براي كسب پنجمين توپ طلايش هم مبارزه خواهد كرد.» رونالدو در مورد برد قاطعانه رئال گفت: «بازي رئال تماشايي بود. آنها در دفاع خيلي مطمئن بازي كردند و خوب رو به جلو فشار آوردند و تيم منسجمي بودند.» و در نهايت در مورد جامهايي كه انتظار مادريديها را ميكشند گفت: «رئال بايد براي فتخ تمام جامها بجنگد. زيدان خيلي خوب تيم را مديريت ميكند و تمام بازيكنان را با انگيزه در اختيار دارد و اميدوارم كه در پايان فصل فاتح جامهاي سهگانه بشوند.»

 

واكنش اوون بعد از ديدار با دوستان

مايكل اوون اسطوره انگليسي باشگاه مادريدي هم بعد از ديدار با دوستان قديمي در ورزشگاه برنابئو، در توئيتر شوخي بامزهاي را مطرح كرد. او كه چند ساعتي را كنار رونالدوي برزيلي سپري كرده بود، ساعاتي بعد از اين ديدار، در توئيترش نوشت: «فكر ميكردم كه چاق شدهام، تا اينكه رونالدو را ديدم.» و بدين ترتيب در مورد اضافه وزني كه رونالدو بعد از خداحافظي از دنياي فوتبال با آن روبهرو شده، واكنش نشان داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی