نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاوه رضایی مهاجم ناراضی استقلال که در چند روز اخیر در تمرینات آبی پوشان حاضر نمی شد امروز پس از تعهد کتبی افتخاری مدیر عامل استقلال رسما به تمرینات تیمش بازگشت.

مهاجم ناراضی با تعهد افتخاری به تمرین استقلال برگشت

به گزارش خبرورزشی، رضایی در چند روز اخیر با حضور در محل تمرین استقلال تنها نظاره گر تمرین آبی پوشان بود که امروز با تعهد کتبی مدیرعامل استقلال رضایی حاضر شد در تمرین تیمش حاضر شود.

کار رضایی با استقلال در روزهای اخیر به جای باریک کشیده شده بود. این بازیکن روز جمعه برای تمرین کردن به کمپ حجازی آمد اما زمانی که متوجه شد حسن زمانی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال مصاحبه تندی علیه او کرده است از مدیران باشگاه درخواست رضایتنامه کرد تا در نیم فصل دوم فوتبالش را در تیم دیگری ادامه بدهد.

کاوه رضایی در نامه نگاری که به باشگاه استقلال کرده بود رسما اعلام کرد که تنها در صورتی حاضر است به تمرینات برگردد که اولا مدیران باشگاه اعلام کنند مصاحبه زمانی موضع رسمی آنها نیست و دوم اینکه باشگاه حاضر شود به مفادی که در قراردادش وجود دارد عمل کند.

امروز سیدرضا افتخاری به کاوه رضایی تعهد کتبی داد که خواسته های به حق او اجرا خواهد شد و به همین دلیل مهاجم آبی ها به تمرین تیمش برگشت تا در فاصله 3 روز مانده تا بازی با نفت تهران در هفته شانزدهم لیگ برتر خودش را آماده این بازی حساس کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی