۰
پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

انتخاب سرمربی جدید تیم ملی تكواندو وارد مرحله جدید شد. در حالی كه هر روز یك گزینه برای نشستن روی صندلی كوچینگ تیم ملی مطرح می‌شود اما هنوز تكلیف سرمربی جدید تیم ملی مشخص نیست.

شاهين اقبال روی شانه عسگری يا خليفه؟

به گزارش روزنامه خبرورزشی چندی پیش سیدنعمت خلیفه، پیام خانلرخانی، یوسف كرمی و مهدی بیباك گزینههای اصلی هدایت تیم ملی بودند اما پس از اینكه پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی تیم ملی پاراتكواندو انتخاب شد. شرایط فرق كرد و با تصمیم فدراسیون نام فریبرز عسگری وارد فهرست گزینههای سرمربیگری تیم ملی شد كه شانس او و سیدنعمت خلیفه برای هدایت تیم ملی بیش از سایر گزینههاست. فریبرز عسگری كه سابقه هدایت تیم ملی در المپیك لندن را در كارنامه دارد، جدیترین گزینه فدراسیون برای نشستن روی صندلی كوچینگ تیم ملی محسوب میشود. سرمربی پیشین تیم ملی میگوید: «اولویتم فعالیت در ایران است ولی اگر شرایط فراهم نشود به فعالیت در دیگر كشورها فكر میكنم. چون پیشنهاداتی از چند كشور دارم اما همانطور كه اشاره كردم اولویتم ایران است. چون فرزندانم در حال تحصیل هستند و باید به این نكته نیز توجه كنم.»

او ادامه میدهد: «هنوز فدراسیون پیشنهادی برای همكاری با تیم ملی نداده است، با توجه به شرایط فعلی كار تنها دست یك نفر انجام نمیشود و خانواده تكواندو باید دست در دست هم بدهند تا شرایط بهتر شود.» عسگری به تشكیل شورای فنی اشاره میكند: «دبیر كمیته آموزش هستم و اگر جلسه تشكیل میشد حتماً مطلع بودم اما هنوز هیچ جلسهای تشكیل نشده است.» او درباره وضعیت تیمش میگوید: «با اینكه امسال تركیب تیممان بسیار جوان است اما نتایج خوبی به دست آوردیم. در حال حاضر رتبه سوم جدول را در اختیار داریم اما تلاش میكنیم تا پایان فصل جایگاهمان را ارتقا دهیم.»

سیدنعمت خلیفه سرمربی دانشگاه آزاد یكی دیگر از گزینههایی است كه شانس زیادی دارد، او میگوید: «برای هدایت تیم ملی هنوز پیشنهادی نشده و درصورت مطرح شدن این موضوع درباره آن فكر میكنم.» خلیفه به مسابقاتی كه تیم ملی پیشرو دارد اشاره میكند: «بازیهای كشورهای اسلامی اواخر اردیبهشت سال آینده به میزبانی آذربایجان برگزار میشود و بعد از آن تیم ملی رقابتهای جهانی كرهجنوبی را پیشرو دارد. بعد از این مسابقات رقابتهای دانشجویان جهان برگزار میشود. به همین دلیل معتقدم هرچه زودتر باید تكلیف تیم ملی روشن شود، چون با از دست دادن زمان تكواندو ضرر میكند و این به سود تیم ملی نیست.» او درباره تشكیل شورای فنی فدراسیون حرف میزند: «شنیدهام كه قرار است شورای فنی در فدراسیون تشكیل شود اما هنوز هیچ خبر موثقی در این رابطه نشنیدهام. ظاهراً قرار است این شورا درباره انتخاب كادر فنی و تیم ملی تصمیمگیری كند.» سرمربی دانشگاه آزاد به عملكرد تیمش اشاره میكند: «در دو بازی هفته اول دور برگشت دو مساوی به دست آوردیم اما تلاش میكنیم در هفتههای باقیمانده با همت هوگوپوشان بتوانیم بردهایمان را تكرار و جام قهرمانی را بالای سر ببریم.»

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی