۰
پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اعتراض به داور، تمرین استقلال در زمین اختصاصی نفت پیش از بازی و فحاشی طرفداران استقلال به علی دایی، اتفاقاتی بود که سرمربی نفت تهران را عصبانی کرد و باعث شد تا او در پایان این بازی به انتقادات تند علیه این حوادث بپردازد.

کنایه بی سابقه دایی به فدارسیون فوتبال

به گزارش خبرورزشی، دایی در خصوص این بازی گفت: «صحنه گل را یک بار دیگر نگاه کنید و خودتان بفهمید که شرایط بازی چطور بوده. در نیمه اول چرا به وحید حمدی نژاد کارت داد؟ بازیکنی که سر می خورد را با کارت جریمه می کند؟ فیلم بازی هست. خطایی که منجر به گل شد خنده دار بود چون کاوه رضایی سر خورد و کسی روی او خطا نکرد. چطور یک نفر می تواند با این داوری شب راحت بخوابد؟ البته در بازی سپاهان هم همین طور بود.»

وی با انتقاد از عملکرد سازمان لیگ و کمیته داوران گفت: «فیفا باید از اتفاقاتی که در ایران رخ می دهد درس بگیرد! فیفا یک لحظه هم نباید درنگ کند و باید از کار فدراسیون ما کپی و الگوبرداری کند.»

دایی که به شدت از اتفاقات رخ داده در این بازی شاکی بود در ادامه انتقاداتش گفت: «فکر می کنید چرا ما در مسابقات آسیایی موفق نمی شویم؟ برای همین چیزهاست که هر سال باشگاههای ما قهرمان آسیا میشوند! استقلال به جز آن ضربه ایستگاهی که ناحق گرفته شد کار خاصی کرد؟ آیا حق ما بود ببازیم؟ کسی که خواب باشد با یک تلنگر بیدار می شود اما کسی که خودش را به خواب زده، با فریاد من از خواب بیدار نمی شود. همه این اتفاق ها بعد از صعود ما به فینال جام حذفی برنامه ریزی شده است.»

سرمربی نفت بابت ناداوری شاکی بود گفت: «متاسفانه یک برنامه ورزشی داریم که اطلاعات غلط به مردم می دهد و مثلا صحنه های داوری بیرون 18 را نشان نمی دهد. در زمینی که ما میزبانش بودیم تمرین کردند که این مساله را هرگز ندیده بودم و این مساله عجیب و غریب بود.»

دایی در خصوص فحاشی طرفداران استقلال گفت: «این فحاشی چیز عجیبی نبود. لیدرهایشان می آیند سمت تماشاگران ما و دعوا میکنند حالا شما می پرسید چرا فحش می دهند؟»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی