۰
شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال یك بر صفر برد با یك شوت، تراكتور یك بر صفر پیروز شد، آن هم در روزی كه به قول سرمربی‌اش، حریف بیشتر از تیم برنده لیاقت بردن داشت و پرسپولیس هم یك بر صفر به برتری رسید تا هر 3 تیم پرطرفدار لیگ برتر در آغاز نیم‌فصل دوم از روی دست هم كپی كرده باشند.

 قطعاً پیروزی یك بر صفر ایدهآل هواداران هیچ یك از این 3 تیم پرطرفدار نیست و هم استقلالیها و پرسپولیسیها و هم هواداران تراكتور توقع پیروزیهای قاطعتری دارند اما برای جذاب شدن لیگ برتر و مشتاق شدن فوتبالدوستان سایه به تماشای لیگ برتر، همین نتایج هم كافی است. همین كه هر 3 تیم، نیمفصل دوم را با پیروزی شروع كردند، شرایطی را به وجود میآورد كه فوتبالدوستان بیشتری به تماشای بازیهای باقیمانده ترغیب شوند. این پیروزیها در ظاهر چیز دندانگیری ندارد و اگر یك نفر بخواهد خلاصه بازیهای این 3 تیم پرطرفدار را ببیند، غیر از موقعیتهایی كه طارمی از دست داد، همه چیز در 3 گل و مدت زمانی كمتر از یك دقیقه خلاصه میشود اما حتی با همین وجود، پیروزی همزمان این 3 تیم، شور و اشتیاق حرف زدن درباره فوتبال و انگیزه پیگیری كردن رقابتها را در دل طرفدارانشان ایجاد میكند.

فوتبالدوستان سایه، آنها كه به اندازه عاشقان فوتبال و هواداران متعصب تیمها، شیفته فوتبال نیستند و بر حسب موقعیت، نتایج و شرایط، حامی و همراه تیمها میشوند، حالا كه سرخابیها و تراكتور شروع خوبی داشتند، به سمت تیمهای مورد علاقهشان كشیده میشوند و از اینجا به بعدش، وظیفه همین تیمهاست كه با نتایج بهتر و گلهای بیشتر، این جمعیت مشتاق را برای خودشان و برای فوتبال حفظ كنند.

پرسپولیس، استقلال و تراكتور در شروع نیمفصل دوم برای خودشان بازی كردند، 2 تیم برای تثبیت موقعیت خوب خود و یكی هم برای خروج از بحران و هر 3 هم موفق بودند. تا اینجای كار، هیچ ایرادی ندارد و این نتیجهگرایی كه البته بیشتر در استقلال و تراكتور دیده شد و كمتر در پرسپولیس قابل دفاع است اما از اینجا به بعد، باید برای مردم بازی كرد، برای جذب تماشاگر، برای حفظ هوادار...

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی