نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هفته چهاردهم لیگ برتر بسكتبال با برتری كامل خوزستانی‌ها و تساوی سه تیم شهرداری اراك، دانشگاه آزاد و شهرداری تبریز در امتیاز 21 به پایان رسید. پتروشیمی بندر امام، صدرنشین بازی‌ها، در یك مسابقه تماشایی و یك روز موفق توانست دانشگاه آزاد را با نتیجه 73- 66 مغلوب كند.

سه تيم 21 امتيازی در ليگ برتر بسكتبال

 در این دیدار سرمربیان هر دو تیم از عملكرد شاگردانشان رضایت داشتند. البته در این دیدار خوب جیمز وایت در اثر برخورد با عدنان دورقی از ناحیه ساق پا آسیب دید، رابینسون با 22 امتیاز، 6 ریباند و 5 پاس گل مؤثرترین بازیكن پتروشیمی و پرینس با 24 امتیاز، 5 ریباند و 5 پاس گل بهترین بازیكن دانشگاه بودند. دیگر تیم خوزستانی، نفت آبادان، كه به گرگان رفته بود در میان هیاهوی تماشاگران و شعارهای ضد كادر فنی شهرداری گرگان توانست با نتیجه 84- 49 به برد برسد. شنیدهها حاكی از این است كه محمد ایزدپناه از سوی مسئولان باشگاه به زودی بركنار میشود. بدین ترتیب پتروشیمی بندر امام و نفت آبادان با كسب دو امتیاز این بازیها به ترتیب 25 و 23 امتیازی شدند تا خودشان را در جدول از سایرین جدا كنند.

اما در تهران مسابقهای حساس و پر از هیجان بین دو تیم شیمیدر و شهرداری اراك برگزار شد و شاگردان مصطفی هاشمی در حالی كه بازی پایاپایی را پشتسر میگذاشتند به لطف سه امتیازیهای داكوان كوك 31 امتیازی، صاحب برد 85- 79 شدند. هر چند در بین این هیجانها دو مربی بحث كوتاهی هم داشتند و در نهایت هاشمی تكنیكال دریافت كرد. البته هر دو موافق این مسئله بودند كه باید احترام طرفین حفظ شود.

در سایر بازیها هم تیم شهرداری كاشان كه 40 دقیقه، بولیان بازیكن خارجی خود را در اختیار داشت، با بازی خوب هر دو بازیكن خارجی و مسعود سلیمانی با نتیجه 85 - 74 نیرویزمینی را در حضور كامل ارسلان كاظمی و فرید اصلانی شكست داد. شهرداری تبریز هم 78- 69، AS شیراز را برد. حمزه آقاجری با 26 امتیاز در كنار ا...وردی و رنجبر بیشترین تأثیرگذاری را برای تیم شیراز داشتند و گاچشا و ویلیامز دو بازیكن خارجی در كنار وحید حاجیان مؤثرترین بازیكنان تبریز بودند.

در پایان این هفته تیمهای شهرداری اراك، دانشگاه آزاد و شهرداری تبریز هر سه 21 امتیازی شدند و به ترتیب در جایگاههای سوم، چهارم و پنجم جدول ایستادند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی