نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک استقلال تهران گفت: به جان مادرم 500میلیونی که از استقلال گرفتم زهرمارم شد.

با اسم من در استقلال بازی شد

بختیار رحمانی پس از حضور در باشگاه استقلال اظهار داشت: نمی دانم باید چه بگویم. همه دیدند در این مدت چقدر با اسم من بازی شد. من با علی آقا هیچ مشکلی ندارم اما آیا گفت که بختیار در لیست مازاد نیست؟ اگر نیستم چرا نمی گویند. 

 وی ادامه داد: 3، 4 تا از بچه ها تیم ندارند و این نامردی است. به خدا اعصاب من خرد است. اگر من در لیست مازاد نیستم چرا نگفتند. من پیشنهاد ندارم و می روم  خانه می نشینم و بازی نمی کنم. نمی دانم چرا جواب من را نمی دهند. هرچه پیام دادم جواب ندادند. من با هیچ کسی در استقلال مشکلی ندارم. سه روز پیش فقط با محمد خرمگاه حرف زدم. 

هافبک استقلال اذعان داشت: میثم مجیدی 10 پیشنهاد داشت اما الان هیچ پیشنهادی ندارد. در لیست فروش  گذاشتندو پول هم می خواهند. خودم می خواهم جدا شوم. احساس می کنم یا من به درد کادر فنی نمی خورم یا شرایط طوری نیست که ادامه دهیم. خانواده من زجر می کشند.اگر با جدایی ام موافقت نکنند به کارم ادامه می دهم. اگر در لیست خروج نبودم چرا بعد از بازی با سپاهان یک نفر مصاحبه نکرد که بگوید من در لیست هستم. 

وی درباره اینکه آیا در لیست خروج هست یا نه خاطرنشان کرد: اصلا خبر ندارم که در لیست هستم یا نه. ته دل من این است که جدا شوم. 20 روز است که تحت فشارم و کسی حمایت نمی کند. من حرفم را زدم. به آقای افتخاری هم گفتم ولی گفتند که فردا بیا. من روی زمین نمی مانم اما نمی خواهم بحث پیشنهادی بکنم. امشب هم نصرالله عبداللهی با کادر فنی صحبت می کند تا تکلیفم مشخص شود. 

بختیار رحمانی در پایان گفت: همه می دانند از چه چیزهایی گذشتم تا به استقلال بیایم. مقصر خودم هستم. همه تقصیرها گردن خودم. به جان مادرم 500میلیونی که از استقلال گرفتم زهرمارم شد. حاضر بودم این پول را بدهم اما بلاهایی که بر سرم آمد رخ نمی داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی