نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با حضور سروش رفیعی در پرسپولیس و حضور قطعی سروش در ترکیب اصلی برانکو، موقعیت رامین رضاییان ستاره ملی پوش پرسپولیس به عنوان یکی از ۱۱ مرد ترکیب اصلی دوباره به خطر افتاده است.

برانکو و رضاییان

به گزارش خبرورزشی، با توجه به گزارش های موثق از تصمیم برانکو درباره انتخاب ترکیب پرسپولیس در آخرین جلسات فنی پس از حضور سروش رفیعی در این تیم، رضاییان باید واقعیتی تلخ را از سرمربی پرسپولیس بپذیرد چرا که بر اساس نگرش سرمربی پرسپولیس برای ترکیب پرسپولیس در نیم فصل دوم که در حضور دستیارانش نهایی کرده است، رضاییان در ذهن برانکو به عنوان یکی از ۱۱ بازیکن ترکیب اصلی پرسپولیس شکل نگرفته است.

به این ترتیب تنها در صورت محرومیت یا مصدومیت یکی از بازیکنان پرسپولیس در خط دفاع و خط میانی، رضاییان وارد ترکیب اصلی خواهد شد.

اما حضور رضاییان در ترکیب پرسپولیس در این فصل نیز تا به امروز به این ترتیب رقم خورد است.

رضاییان در ۴ هفته ابتدایی لیگ هنوز به پرسپولیس بازنگشته بود. او در هفته های پنجم تا هشتم (برابر تراکتورسازی، استقلال، سپاهان و نفت تهران) نیمکت نشین محض بود و در هفته نهم و دیدار با استقلال خوزستان برای اولین بار ۵ دقیقه فرصت بازی پیدا کرد.

رامین در هفته دهم (برابر صنعت نفت آبادان) ۱۲ دقیقه به میدان رفت، در هفته یازدهم مقابل پیکان ۲۱ دقیقه در زمین حضور داشت و در هفته های دوازدهم تا پانزدهم (ماشین سازی، پدیده، ذوبآهن و سیاهجامگان) در پست غیرتخصصی بازیکن فیکس پرسپولیس بود.

رامین در اکثر بازیهایی که در ترکیب ثابت قرار گرفت نیز از دقیقه ۷۰ به بعد تعویض شد. حضور ثابت رضاییان در ترکیب پرسپولیس در ۴ بازی آخر نیم فصل به ترتیب به دلیل محرومیت محمد انصاری، مصدومیت فرشاد احمدزاده و غیبت امید عالیشاه میسر شد. حالا در غیر این صورت او نیمکت نشین خواهد بود چرا که برانکو به حسین ماهینی اعتقادی راسخ دارد و حتی حاضر نیست او را از دفاع راست به دفاع چپ ببرد.

 فرشاد احمدزاده هم در پست وینگر راست مورد وثوق برانکو است و خلاصه کار برای رامین سختتر از سخت است. هواداران پرسپولیس تمایل زیادی دارند شاهد قرار گرفتن رامین رضاییان در ترکیب ثابت این تیم و آن هم در پست تخصصی اش یعنی مدافع راست باشند و در واقع او را از نظر فنی به ماهینی ترجیح می دهند اما کسی که نظرش تعیین کننده است، برانکو است و او چنین علاقه ای ندارد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی