نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
یکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بیانیه تازه كارلوس كی‌روش رؤیای تمام صلح‌طلبانه‌ای كه تصور می‌كردند قرار است به زودی سرمربیان تیم ملی و پرسپولیس در نشستی مشترك به كدورت‌ها پایان بدهند را نقش برآب كرد. خبرورزشی هم مثل صلح‌طلبان توقع داشت.

ك ی روش كه احساس م ی كند از جانب برانكو مورد هجوم ناجوانمردانه قرار گرفته، هم موقع نوشتن استعفا ی خود به برانكو حمله كرد و هم حالا به بهانه رد استعفا ی ش به سرمرب ی پرسپول ی س حملهور شده و مخالفت او با برنامه آمادهساز ی ت ی م مل ی را ی ك مخالفت س ی ستمات ی ك خوانده است.

اگرچه در پی انتشار این بیانیه تند، باشگاه پرسپولیس تلاش كرد با یك واكنش رسمی و ارسال نامه سرگشاده به فدراسیون فوتبال، برانكو را در موضع سكوت نگه دارد اما بعید است این تلاش نتیجه بدهد و پیشبینی میشود این بار نوبت سرمربی پرسپولیس باشد كه حمله تازه سرمربی تیم ملی را تلافی كند. او حالا از جانب مرد پرتغالی كه در یكدندگی و اصرار به حفظ مواضع خود «قهرمان بلامنازع» است، متهم به تلاش سیستماتیك علیه تیم ملی است و این، اتهام كوچكی نیست كه برانكو از كنارش بیتفاوت بگذرد. برانكو هم در ناسازگاری دستكمی از كیروش ندارد و خوشش نمیآید بدهكار كسی باشد!

حالا دوباره نقطه سر خط، دوباره اختلاف، دوباره تنش و دوباره تشنج... ما دو مربی خارجی به فوتبال ایران آوردهایم تا از دانش آنها بهرهمند شویم و توانمندیهای فنی فوتبال خودمان را ارتقا ببخشیم اما تماشاگر مجادله كلامیشان شدهایم... دنبال مقصر نمیچرخیم اما به راستی چه كسی باید این دو خارجی را اداره و مدیریت كند؟ رئیس سازمان ملل؟! رئیس فیفا؟! رئیس شورای المپیك؟! قطعاً پاسخ منفی است ولی آیا در تشكیلات فوتبال ایران و ساختار ورزش كشورمان كسی هست كه به این دعوا پایان دهد؟ این اختلاف با كدخدامنشی پروین و میانجیگری افشین و شام مهمان منِ امیر حل نمیشود. این دعوا را باید دستوری تمام كرد.

درست است كه گذشت زمان خیلی مسائل را حل میكند اما این مسئله با گذشت زمان و دست روی دست گذاشتن حل نمیشود. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی