نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال اقدام به جذب کاپیتان تیم ملی ازبکستان کرده است تا با این کار، خیال خود بابت حضور یک هافبک طراح و بازیساز در تیمش را راحت کند.

دو فیلم با یک بلیت!

به گزارش خبرورزشی، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال استقلال تمام تلاش خود را به کار گرفت تا هر طور شده، ایمان مبعلی را از نفت تهران به استقلال برگرداند. ایمان هم بی میل نبود که مجددا آبی پوش شود اما علی دایی سرمربی نفت تهران این اجازه را نداد و مبعلی که سال های آخر فوتبالش را پشت سر می گذارد نیز، میلی به انجام مذاکرات بیشتر نداشت.

سپس بحث بازگشت مجتبی جباری از لیگ قطر به باشگاه استقلال پیش آمد. با اینکه علیرضا منصوریان همواره می گفت استقلال خانه مجتبی است اما آن طور که از شرایط برمی آید، هرگز مذاکرات مستقیمی با این چهره سرشناس فوتبال کشورمان نداشت آن هم در شرایطی که جباری از الاهلی قطر جدا شده بود و بدون دردسر می توانست استقلالی شود.

حالا منصوریان مجوز جذب سرور جپاروف را داده و می خواهد از این بازیکن در پست پلی میکر (بازیساز) استفاده کند. جایی که قرار بود ایمان مبعلی یا مجتبی جباری به بازی گرفته شود اما حالا سرور ازبک این پست را اشغال کرده است.

سرور جپاروف به ارسال پاس های دقیق و زدن ضربات کاشته معروف است. او با اینکه توانایی تکنیکی بالایی دارد اما می تواند با سرعت بسیار بالا، استقلال را با پاس های به حالت حمله ببرد و اگر شبیه دوران اوج خود باشد، آبی پوشان را به خوبی در فاز تهاجمی مدیریت می کند.

با این خرید، استقلالی ها خیال شان بابت هافبک طراح راحت می شود اما به شرط آن که جپاروف خیلی از دوران اوجش فاصله نگرفته باشد.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی