نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
یکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

انتقال سرخیو راموس از سویا به رئال در سال 2005 چندان بدون حاشیه نبوده است.

داستان انتقال جنجالی راموس از سويا به رئال

به گزارش روزنامه خبرورزشی، بعضي از رسانههاي ورزشي شهر مادريد در ماهها و سالهاي اخير تأكيد داشتهاند كه مسئولان رئالمادريد مبلغ مشخصي را براي خريد سرخيو راموس به سويا پرداخت كردهاند كه اين مبلغ، رقم ذكر شده در بند جدايي زودهنگام او نبوده است اما حالا سران باشگاه سويا مداركي را منتشر كردهاند كه طي آن ثابت ميكند كه خريد راموس توسط سران باشگاه مادريدي در تابستان سال 2005، در حقيقت با پرداخت رقم ذكرشده در بند جدايي زودهنگام او (27 ميليون يورو) صورت گرفته و برخلاف گفته راموس كه آن را «انتقالي مانند همه انتقالهاي ديگر» ميدانسته، نبوده و در حقيقت فسخ قرارداد راموس با سويا با پرداخت اين رقم انجام شده است.

 

در گزارش منتشره توسط باشگاه سويا، اين سرخيو راموس بوده كه به مسئولان ليگ اسپانيا اعلام كرده كه قصد دارد به صورت يكطرفه قراردادي كه با سويا دارد را فسخ كند تا بدين ترتيب بتواند به رئالمادريد بپيوندد. اين اتفاقي است كه هواداران سويا هرگز آن را فراموش نكردند و او را نبخشيدند و به همين خاطر هم هست كه حالا و با گذشت بيش از يك دهه از آن زمان، هنوز هم برخلاف استقبال گرمي كه در سانچس پيسخوان از داني آلوس و ايوان راكيتيچ ميشود، شاهد چنين استقبالي از سرخيو راموس نبودهايم.

 

راموس همواره در مورد انتقالش از سويا به رئال گفته: «يك انتقال معمولي بود. مردم تنها بخشي از داستان كه برايشان تعريف ميشود را ميدانند و با آن ذهنيت در طول تمام اين سالها وقتي در سانچس پيسخوان به ميدان رفتم، با من برخورد ميكردند. ولي واقعيت اين است كه سران سويا مرا فروختند؛ مثل ساير بازيكنان ديگري كه به فروش رساندند.»

 

مدارك سويا نشان ميدهد در روز 31 آگوست سال 2005 و زماني كه دقايقي تا پايان بازار نقل و انتقالات تابستاني باقي بود، پدرو براوو خيمنس رقم 27 ميليون يوروي ذكر شده در بند جدايي زودهنگام قرارداد راموس را دريافت كرده است. حتي شماره چك و نام بانك صادركننده اين چك 27 ميليون يورويي هم اعلام شده است.

 

خوسه ماريا دل نيدو، رئيس وقت باشگاه سويا در آن زمان به فلورنتينو پرس، رئيس باشگاه مادريدي گفته بود كه تنها راه براي خريد راموس، پرداخت رقم ذكر شده در بند جدايي زودهنگام اوست. دل نيدو پاي صحبتش ايستاد و در آن زمان رؤساي دو باشگاه، توافقنامهاي را به امضا رساندند تا اين رقم به صورتي دوستانه پرداخت شود و در ازاي آن راموس به رئال بپيوندد و بدينگونه جنجال بزرگ تابستان 2005 خاتمه يافت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی