نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
یکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سایت ورزش آلمان در گزارشی وضعیت هافبک جوان تیم ملی ایران و عضو باشگاه روستوف را تحلیل‌کرده است.

سعید دسته ۲ آلمان را به انگلیس ترجیح می دهد؟!

به گزارش خبرورزشی، این رسانه در گزارشی تحت عنوان وضعیت هامبورگ و عزتاللهی چه خواهد شد، نوشته است: در رسانههای انگلیسی و فارسی شایعهای انتشاریافته که هامبورگ ممکن است مقصد بعدی ستاره روستوف شود.

عزتاللهی تازه 20 ساله شده و در بالاترین سطح لیگ حرفهای روسیه، 10 بازی انجام داده است که از این تعداد 4 مسابقه در انتخابی  لیگ قهرمانان اروپا بوده و 2 بازی نیز در این مسابقات انجام داده است. او حتی در جام حذفی روسیه نیز بازی کرده و با وجودی که پست بازیاش هافبک میانی است،میتواند در امور هجومی و یا دفاعی به کارگرفته شود. آنچه در این مطلب آمده این است که عزت اللهی پیشنهاد استوک سیتی را رد کرده تا به هامبورگ بپیوندد.

البته این موضوع که عزت اللهی بین هامبورگ و استوک سیتی، تیم آلمانی را انتخاب کرده باشد قدری عجیب است. نکته اول این است که اعتبار لیگ جزیره بسیار بیشتر از بوندس لیگاست. موضوع دوم و عجیبتر اینکه تیم هامبورگ وضعیت مناسبی در جدول بوندس لیگا ندارد و درمنطقه سقوط قرار دارد. از طرفی استوک سیتی تحت رهبری مارک هیوز در رده نهم لیگ انگلستان است و این موضوع که سعید نمیخواهد شاگرد هیوز شود نیز در نوع خود جالب است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی