نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
یکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با شروع رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بازیکنان ما باید بیشتر مراقب خودشان باشند.

سیدجلال: استقلال هم شانس قهرمانی دارد!

سیدجلال حسینی که در فصل جاری جزو تاثیرگذارترین بازیکنان تیمش بوده است در باره شرایط فعلی پرسپولیس ، شانس قهرمانی این تیم در لیگ برتر و ... به سوالات پاسخ می دهد.

* بازی با سایپا چطور بود، مثل اینکه خیلی برای پیروزی سختی کشیدید.

بله، ما می دانستیم بازی سختی خواهیم داشت و حتی در نیم فصل اول هم کارمان مقابل این تیم سخت بود. سایپا قوی تر از قبل شده بود و بعد از اینکه 10 نفره شدیم کارمان سخت تر شد. خوشبختانه توانستیم سه امتیاز را بگیریم که این برد در آینده خیلی به ما کمک  خواهد کرد. 

* چرا داوری این قدر پرحاشیه بود؟

الان همه بازی ها سخت شده است و حساسیت همه بازی ها بالا رفته است. مطمئنا مربیان و بازیکنان تحت فشار قرار می گیرند و جریان بازی فشار روی داورها را بیشتر می کند. من امیدوارم آرامش به داوری برگردد و همیشه شاهد قضاوت های خوب باشیم. اگر اعتراضی صورت می گیرد به خاطر فشار مسابقات است. 

* در جدول رده بندی رقابت سختی با تراکتورسازی دارید. به نظر تو کدام تیم قهرمان می شود؟

پرسپولیس و تراکتور رقابت نزدیکی دارند ولی ما نمی توانید استقلال را نادیده بگیریم چون آنها هم مدعی هستند. تیم هایی مثل ذوب آهن و سپاهان هم همیشه شانس دارند و همه مدعیان کار سختی خواهندداشت. هر تیمی که تلاش و تمرکز بیشتری داشته باشد در نهایت قهرمان خواهد شد. امیدوارم تیمی قهرمان شود که شایسته است، با این حال معتقدم صحبت کردن درباره قهرمانی خیلی زود است.

* با شروع لیگ قهرمانان آسیا فکر نمی کنی فشار روی پرسپولیس بیشتر خواهد شد و این موضوع می تواند به ضرر تیم شما باشد.

شما درست می گویید. ما الان خیلی راحت می توانیم ریکاوری کنیم ولی وقتی لیگ قهرمانان شروع شود کار ما سخت خواهد شد. همه می دانند که وضعیت پروازها بسیار سخت است و خیلی چیزها اینجا  حرفه ای نیست. مطمئنا کادر فنی و باشگاه در این زمینه برنامه ریزی خواهد کرد و ما خیلی خوب باید ریکاوری کنیم. وقتی لیگ قهرمانان شروع شود کار سختی خواهیم داشت و بازیکنان پرسپولیس باید بیشتر مراقب خودشان باشند. 

* درباره اضافه شدن سروش رفیعی و عملکرد او در اولین بازی چه صحبتی دارید؟

رفیعی و نریمان جهان دو بازیکنی هستند که تازه به تیم ما اضافه شدند. آنها باید بدانند در چه تیمی بازی می کنند و پیراهن چه تیمی را برتن کرده اند. سروش و سامان فوتبالیست های خوب و باشخصیتی هستند که خیلی خوب تمرین می کنند. مطمئنا آنها می توانند در پرسپولیس به هدف شان برسند. 

* خیلی ها معتقدند تو مهم ترین نقش را در عملکرد فوق العاده خط دفاعی پرسپولیس داشته ای. نظر خودت چست؟

 من فقط یک بازیکن هستم و وظیفه ام تلاش و تمرین کردن است. من ، امیری، بیرانوند و چند بازیکن دیگر امسال به تیم اضافه شدیم و تلاش می کنیم عملکرد خوبی داشته باشیم. من هم در حد توان خودم سعی می کنم به بچه ها کمک کنم.

* راستی مطالبات بازیکنان سابق نفت تهران هنوز پرداخت نشده است؟

ما واقعا نمی دانیم باید چه کار کنیم و به چه  کسی  حرفمان را بزنیم. مگر در این فوتبال قانونی وجود ندارد؟ چرا وقتی بازیکن یک اشتباه مرتکب می شود خیلی سریع او را جریمه می کنند ولی کسی در این گونه موارد به حرف ما گوش نمی دهد؟ خواهش من از کمیته انضباطی و کمیته اخلاقی این است که خیلی فوری به این پرونده رسیدگی کنند. وزارت نفت و شرکت بهنام پیشرو طرف مقابل را مقصر می دانند و ما نمی دانیم حق مان را باید از چه کسی بگیریم. امیدوارم کار به جایی نکشد که ما به دیگران توهین کنیم. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی