۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیورپول موفق نشد برتری خودش در اولدترافورد برابر منچستریونایتد را حفظ کند.

یونایتد - لیورپول باز هم برنده نداشت

تیمهای منچستریونایتد و لیورپول از ساعت 19:30 امشب در آخرین بازی هفته بیستویکم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم رفتند. این بازی که دویست و بیست و ششمین جدال دو تیم بود، به تساوی یک بر یک انجامید.

شاگردان یورگن کلوپ که در این بازی محتاطتر از رقیب دیرینه خود بودند، در دقیقه 27 در پی پنالتی که پل پوگبا در کمال ناباوری تقدیم آنها کرد، توسط جیمز میلنر دروازه داوید دخهآ را گشودند. در ادامه شیاطین سرخ فشار زیادی روی دروازه لیورپول آوردند و صاحب موقعیتهایی هم شدند که هر بار به نحوی این موقعیتها به هدر رفت.

این بازی با همین نتیجه رو به پایان بود که زلاتان ابراهیموویچ، بهترین گلزن شیاطین سرخ  در دقیقه 84 در شلوغی محوطه جریمه حریف توپ را با ضربه سری حساب شده به توز دروازه مینیوله دوخت تا شاگردان مورینیو به حداقل یک گل در این بازی برسند.

لیورپول با این برد 45 امتیازی شد و به رده سوم جدول ردهبندی لیگ برتر صعود کرد. شیاطین سرخ هم در حضور سرالکس فرگوسن و دیوید بکام 40 امتیازی شدند و همچنان در مکان ششم جدول ردهبندی هستند.

در جدول، تیمهای چلسی، تاتنهام و لیورپول به ترتیب با 52، 45 امتیاز (تفاضل گل 29+) و 45 امتیاز (تفاضل گل 25+) اول تا سوم هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی